{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
522 visninger | Oprettet:

I kø til lægen {{forumTopicSubject}}

Hold da fast. Har lige siddet i kø i telefonen til vores læge i 50 minutter.
Ringede først til en af lægerne og røg i kø som nr 19, Prøvede derefter en af de andre og røg i kø som nr 12 - der valgte jeg så at blive.
Det havde sikkert gået hurtigere til vagtlægen i går, men man skal jo vente til ens egen læge har åbent hvid det er muligt.

Min datter er syg med næsten 39 i feber, ondt i hals, øre og krop - stakkels pige.
Og så lige på min fødselsdag smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  I kø til lægen
  • #1   31. jan 2011 Hold da op det var længe...

Ved min læge kan man vælge "først ledige læge" hvis der er kø ved den læge man har valgt at tale med.
    Men det er da altid noget man får at vide at man er nr. 19 eller 12, så man ved det tager lang tid..

God bedring til din stakkels lille syge pige.. Det er godt nok træls.. Og så lige på din fødselsdag

• #2   31. jan 2011 Der er meget influenza i omløb, så man kan jo håbe det "bare" er det.

• #3   31. jan 2011 det er vist ret alm. især om mandagen:( god bedring til den lille og tillykke med fødselsdagen til dig:)

• #4   31. jan 2011 Jeg regner også med at det er en omgang influenza, men vil dog gerne lige have tjekket hende, i hvert fald i halsen og lyttet på lungerne, da hun også hoster en del.

Og tak smiley
    Og selv om det er ærgeligt hun er syg, så får jeg da muligheden for at tilbringe min fødselsdag med lige den jeg elsker mest smiley

• #5   31. jan 2011 Jeg synes nu det er bedre at sidde som nr. 12, 19, 28 i køen, end dengang hvor man kunne blive ved med at ringe op og der var optaget. Og kun hvis man var rigitg heldig - specielt mandag og tirsdag - kom man ind i køen som nr. 2 eller 3.
    Her i den lange kø, så ved man at man er i kø, men ved med større sandsynlighed at man kan komme til at tale med lægen. Og så er det jo bare et spørgsmål om tålmodighed og håbe at nogle er mindre tålmodige - måske fordi deres opkald til lægen ikke er helt så vigtig - at de dropper ud og man kommer lidt hurtigere igennem køen.

• #6   31. jan 2011 Susanne
    Ja, det kan jo godt ske. Vores har også kun telefontid 8 - 9.
    Men der er stadig nogle som går til vagtlægen med noget som sagtens kunne have ventet til de kom til deres egen læge ! Og de samme med skadestuerne.

Men vi er hjemme fra lægen nu og det var influenza som jeg havde regnet med.

• #7   31. jan 2011 Jeg sad ca 20 min. i køen ved vagtlægen her den anden dag. Var nr. 6 i køen.....

Kommentér på:
I kø til lægen

Annonce