{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hundetræning 7700 Over engen?
  • #1   2. feb 2011 Hvad mener du helt nøjagtigt med hvad den hedder?
    men du kan kigge på deres hjemmeside hvis det er. thf-thisted.dk

• #2   2. feb 2011 ja så jeg kan søge på den og melde Balder ind.:-) tror ikke jeg kan finde den ved at skrive hundeskole over engen:-) prøver lige linket du sendte

• #3   2. feb 2011 Ellers kan du sende en mail eller ringe til formanden Peter. Tror også både hans email og nummer står derinde, ellers kan jeg sende den smiley

• #4   2. feb 2011 der er skrevet til ham;-)

• #5   2. feb 2011 Okay smiley
    Håber du får en plads til at træne din lille vuf smiley
    skal også selv derned og træne en af vores når de starter op.

• #6   2. feb 2011 ¨ved du hvad det koster så?

• #7   2. feb 2011 Det kan jeg ikke lige huske. Men kan da sende svaret i morgen engang når jeg lige får spurgt. (Formanden er min far smiley

• #8   2. feb 2011 ej hvor sejt:-) ¨håber ikke din far har noget imod jeg skrev så sent, men glæder mig sådan, og er netop bange for der ikke er plads:-) vil bare gerne til træning med ham (jeg trænger til at få nogle fif om nogle ting og sådan) og bor tæt på over engen. og min fasters gamle hund gik der nemlig óg hun siger det er super:-)
    men prisen er også lidt vigtig i min situation hehe ellers må der spares, hvor der spares kan:-) er i hvert fald rimelig opsat på at nu skal det være, har været ude og købe sådan en pose til godbider hehe

• #9   2. feb 2011 Hehe. tror ikke han har noget imod, men han er lidt en travl mand, så er ikke altid han får svaret tilbage lige med det samme. men snakker med ham i morgen, så du kan få hurtigt svar smiley
    Hehe, det er også bedre at være så tidligt ude som muligt med de små, det bliver ihvertfald nemmere i det lange løb.

Jeg synes også et er et super sted og godt område. Har gået dernede i mange år nu, og var med altid da mine forældre startede dernede, tror jeg var 1 år. hehe. så kender det meget godt.

• #10   2. feb 2011 Balder er 6 måneder nu. bliver 7 måneder den 22 jan. men hvordan opdeler man hunde der? er det størrelse eller alder?? altså Balder kan godt sit, dæk og giv pote. men er der andre hunde bliver han pludselig døv og vil lege.
    Han elsker andre hunde, har i hvert fald ikke været ude for andet:-) og elsker mennesker, men har lært ham ikke at hoppe op. så alle de ting kan han. har selvfølgelig trænet med ham. men nu vil jeg gerne have noget proffesionelt indover, bl.a trækker han og ved ikke om jeg gør noget forkert i den træning jeg gør.
    og ja han er meget glad for mennesker og hunde, så han vil jo hen og sige hej. men der er altså nogen der jo ikke vil snakke med ham eller er bange. så der ønsker jeg også bare at han kunne gå lige så pænt. og det er meget tydeligt, at hvis dem vi går forbi er bange, så vil han hen til dem, de er meget mere interessante end mennesker der ikke er.
    og hvis han leger med f.eks. min venindes hund og man kan se den egentig bare gerne vil hen og slappe af, ja så gider Balder ikke at stoppe, "nu leger vi jo lige", sådan nogle ting især, ved godt han er hvalp og det skal han også have lov til, men med måde:-). og ja ellers ud og se andre hunde:-) Balder har 2 gode venner (mine veninders hunde) men det er sådan set også kun dem han ser, medmindre vi møder nogle på vores gå ture.
    min mor er meget imod jeg fik sådan en stor hund og er det stadig. men nu skal jeg Fandeme, vise hende at store hunde, kan være mindst lige så søde og dygtige. Hun har dog fundet ud af, at han egentlig er rigtig dygtig nu, med mange ting, så hun er blevet mere vild med ham.
    det blev vidst lidt langt:-) og det er vidst træneren der skal høre det:-) men er det ikke også sådan nogle ting man lære`?

• #11   2. feb 2011 nej for helved da, han er 7 måneder. bliver 8 måneder til d. 22 feb. hold da kæft som tiden går med ham.:-)
    men har af personlige grunde ikke haft overskud og penge til det før nu. og er jeg træt af. men han er ret lærenem, så han skal nok komme efter det smiley

• #12   2. feb 2011 Det er helt i orden med en god lang smøre smiley
    Og jo de trænere der er dernede er som regel altid villige til at komme med gode råd og hjælpe. Der plejer jo at være et hvalpehold, men ved ikke om ham nok skal "springe videre", men ellers er de lidt opdelt i det "de kan". Så er sikker på han nok skal komme på rette hold.
    Han ender måske på samme hold som mig med vores 2, 7 måneder gamle piger. hehe. de trænger også gevaldigt til noget træning. de er nogle små banditter, der også er døve når der er andre hunde i nærheden. smiley

• #13   2. feb 2011 hehe det kunne da være meget sjovt:-)
    men glæder mig til at hører fra dig/din far i morgen:-)

Kommentér på:
hundetræning 7700 Over engen?

Annonce