1.711 visninger
|
Oprettet:
hundetræning 7700 Over engen? {{forumTopicSubject}}
hvad hedder den hundetræning der ligger over engen i Thisted??
sep 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Emner: 20 Svar: 318
men du kan kigge på deres hjemmeside hvis det er. thf-thisted.dk
jul 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 189 Svar: 545
sep 2007
jul 2009
sep 2007
Håber du får en plads til at træne din lille vuf
skal også selv derned og træne en af vores når de starter op.
jul 2009
sep 2007
jul 2009
men prisen er også lidt vigtig i min situation hehe ellers må der spares, hvor der spares kan:-) er i hvert fald rimelig opsat på at nu skal det være, har været ude og købe sådan en pose til godbider hehe
sep 2007
Hehe, det er også bedre at være så tidligt ude som muligt med de små, det bliver ihvertfald nemmere i det lange løb.
Jeg synes også et er et super sted og godt område. Har gået dernede i mange år nu, og var med altid da mine forældre startede dernede, tror jeg var 1 år. hehe. så kender det meget godt.
jul 2009
Han elsker andre hunde, har i hvert fald ikke været ude for andet:-) og elsker mennesker, men har lært ham ikke at hoppe op. så alle de ting kan han. har selvfølgelig trænet med ham. men nu vil jeg gerne have noget proffesionelt indover, bl.a trækker han og ved ikke om jeg gør noget forkert i den træning jeg gør.
og ja han er meget glad for mennesker og hunde, så han vil jo hen og sige hej. men der er altså nogen der jo ikke vil snakke med ham eller er bange. så der ønsker jeg også bare at han kunne gå lige så pænt. og det er meget tydeligt, at hvis dem vi går forbi er bange, så vil han hen til dem, de er meget mere interessante end mennesker der ikke er.
og hvis han leger med f.eks. min venindes hund og man kan se den egentig bare gerne vil hen og slappe af, ja så gider Balder ikke at stoppe, "nu leger vi jo lige", sådan nogle ting især, ved godt han er hvalp og det skal han også have lov til, men med måde:-). og ja ellers ud og se andre hunde:-) Balder har 2 gode venner (mine veninders hunde) men det er sådan set også kun dem han ser, medmindre vi møder nogle på vores gå ture.
min mor er meget imod jeg fik sådan en stor hund og er det stadig. men nu skal jeg Fandeme, vise hende at store hunde, kan være mindst lige så søde og dygtige. Hun har dog fundet ud af, at han egentlig er rigtig dygtig nu, med mange ting, så hun er blevet mere vild med ham.
det blev vidst lidt langt:-) og det er vidst træneren der skal høre det:-) men er det ikke også sådan nogle ting man lære`?
jul 2009
men har af personlige grunde ikke haft overskud og penge til det før nu. og er jeg træt af. men han er ret lærenem, så han skal nok komme efter det
sep 2007
Og jo de trænere der er dernede er som regel altid villige til at komme med gode råd og hjælpe. Der plejer jo at være et hvalpehold, men ved ikke om ham nok skal "springe videre", men ellers er de lidt opdelt i det "de kan". Så er sikker på han nok skal komme på rette hold.
Han ender måske på samme hold som mig med vores 2, 7 måneder gamle piger. hehe. de trænger også gevaldigt til noget træning. de er nogle små banditter, der også er døve når der er andre hunde i nærheden.
jul 2009
men glæder mig til at hører fra dig/din far i morgen:-)
hundetræning 7700 Over engen?