2.139 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Fremskynde heling af piercing? Fremskynde heling af piercing?

Jeg tænker at der måske sidder nogle herinde, med erfaring og viden om piercinger?..

Jeg blev piercet i brysterne i sommers, og fik at vide at jeg godt kunne regne med op til et år for heling (jeg heler meget langsomt) og det er jo fint..

Meeen, nu vil jeg alligevel gerne se om der er noget jeg kan gøre.

Jeg har læst at hvis man får ammet brystvorterne helt i smadder, kan man bruge lansinoh-salve med gode resultater. Kan det måske bruges til sådan noget??

Jeg har nogle små renseservietter (som jeg altid har haft brugt til huller i ørerne), som jeg bruger til at vaske af med ca. to gange om ugen, inden sengetid. Gør jeg ikke det i en periode, bliver piercingerne snaskede og ulæks, og der kommer tendens til betændelse i..

Så, gode råd ville virkelig være formidable: er der noget som kan fremskynde helingen?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fremskynde heling af piercing?
  • #1   3. feb 2011 Jeg fik en i brystet i juni sidste år og den er stadig ikke helet helt, men er godt på vej til at jeg kan tage den ud og få en ny i, det tager bare den tid det tager...

• #2   3. feb 2011 Hey Anjababy.
    Hvor lang er staven du har i ? Få fat i en stav der er så kort at den ikke kører frem og tilbage i hullet hele tiden (øj det lyder helt forkert men du ved hvad jeg mener;-)) og så lad være med at pille for meget i det. Køb noget piercingsæbe (du kan købe en flaske til 50 kr hos Copenhagen BodyXtreme). så skal det nok hele op..

• #4   3. feb 2011 Sarah - jeg ville også have en kortere stav i min så den ikke kunne rykke sig, men fik at vide at hvis jeg tog den ud ville det blive svært at få en ny i....

• #5   3. feb 2011 Anja - er du sikker på det er betændelse? min piercing danner en "sæbeprop" hvis jeg ikke renser den som du siger.. min sidder også i brystet.. jeg fik den for over 10 år siden, så kan sgu dårligt huske hvor længe der gik før den var helet..

• #6   3. feb 2011 Aramis: det kommer vel an på så meget. Jeg har selv lavet et par af mine og altid skiftet stav efter et par dage uden problemer...derfor siger jeg som jeg gør.

• #7   3. feb 2011 Aramis,
    jeg fik mine i juli, og de er slet ikke helede.. Som nævnt heler jeg langsomt, men ja, vil gerne fremskynde det lidt :S

Sarah,
    har ringe i nu. Havde stave, men i forbindelse med alle de her hormoner, skete der noget med brystvorterne, så stavene nærmest blev presset.. Skal jeg måske prøve stave igen? Det er helt almindelige af kirurgisk, dem jeg fik at i hos pierceren..
    Jeg bruger sæbe til dem når jeg er i bad, bruger den jeg fik hos pierceren.. Og går jeg i bad andre steder, sørger jeg bare for at skylle godt til sidst, så der ikke sidder sæberester i osv.

Maria,
    ja, rimelig?.. har haft piercing i brystet før, havde det i mange år, så ahr haft en der var helet..

Hvis jeg ikke renser med de der servietter i f.eks 14 dage, kommer der snask, og derefter buler det lidt i siderne, og det kan også begynde at bløde når jeg så endelig renser dem ordentligt

• #8   3. feb 2011 Altså, ved ikke om mine brystvorter voksede eller hvad (lækker detalje ik? smiley ), men stavene blev nærmest presset ind mod brystet, og gav aftryk.. Der var derfor jeg skiftede til ringe..

• #9   3. feb 2011 Jeg har aldrig fundet nogen metode, der har kunnet hele mine piercinger hurtigere, ud over at skifte til en piercing der ikke er i bevægelse.
    Ved mig har stave helet hurtigere end ringe (har dog ingen erfaringer med brystpiercinger)

• #10   3. feb 2011 Kan være jeg skal prøve stavene igen og se om det hjælper noget..

Har bare altid foretrukket ringe, har haft opfattelsen af at de var nemmere at holde rene.. Men det er måske bare noget i mit hoved..

• #11   3. feb 2011 Anja: Nu tænker jeg jo at når man er gravid og har en navlepiercing så sætter man gerne en stav i der er flexibel. Altså en med flex-stav.
    Det ville jeg umiddelbart også gøre med brysterne for de ændre jo også form og størrelse.
    Men jo ville HELT 100 have stav i til det er helet, det andet er alt for meget "fnidderfnadder" ville jeg mene. men er jo ikke piercer. men altid når jeg har haft lidt tvivl er det Muffe CBX jeg går til.

• #12   3. feb 2011 De er også meget lettere at holde rene smiley Men tilgengæld roterer de rundt igennem hullet, i stedet for at holde en fast position, så overfladen på huden slides hele tiden, og helingsprocessen bliver længere smiley

• #13   3. feb 2011 Sarah,
    navlepiercingen har jeg pillet ud smiley

Flexstave, hvor kan man få dem? Og er det også dem der kan bruges under amning?.. For har læst at man kan få nogle der kan det, uden risiko for barnet..

Du har jo nok gættet at jeg tænker i retning af amning, siden jeg gerne vil have dem helet inden for rimelig tid :S

Muffe, ham med hornene i panden? Det var ham der lavede på mig første gang. Denne gang var det dog en ansat hos ham.. Som rent tilfældig også var med som elev, da jeg var inde første gang smiley hehe..

• #14   3. feb 2011 Navle piercingen: (link fjernet) f.eks

ja muffe er ham med hornene . Verdens sødeste piercer.

Men med hensyn til brysterne ville jeg sætte stave i og give det ro.

• #16   3. feb 2011 ASA,
    jeg fik at vide at helingen ville tage 6-9 mdr. Og jeg VED at jeg heler langsomt, så da jeg nævnte det, mente han sagtens at det kunne tage op til et år for mig..
    Jeg heler altid langsomt, selv hvis jeg får en lille rift er der sår i flere uger.. Sådan er jeg bare.. :S

Sarah,
    tak for link.. Prøver at kigge, og finde nogle fleksible stave, og se om det er nøglen..

• #18   3. feb 2011 ASA,
    det er jo meget forskelligt fra person til person.. Du heler hurtigt og jeg heler langsomt.. Han sagde at det almindelige for brysterne var 6-9 mdr, og jeg kunne så godt forvente op til 1 år..
    Men nu vil jeg bare gerne have det lidt fremskyndet, så jeg er sikker på at kunne amme osv. til sommer..

--------

Nu har jeg bestilt nogle fleksible graviditetsstave hjem, og så skifter jeg de andre ud med dem her smiley Håber det virker..
    Mange tak for rådene!

http://piercingpusher.dk/surface-piercinger/1014-surfacepiercing-i-flex-ptfe-med-kugler.html

Kommentér på:
Fremskynde heling af piercing?

Annonce