6.241 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Ømt og hævet haleben Ømt og hævet haleben

-Hejsa hg
for en lille uge siden fik jeg pludselig meget ondt ved halebenet og er en smule hævet også. Er der nogen der ved hvad det kan være? har ikke slået det. jeg er for nylig begyndt til kickboxning og er begyndt at cykle meget, kan det være derfor? eller andre der har prøvet noget lignende?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ømt og hævet haleben
  • #1   6. feb 2011 Umiddelbart hæver ømme muskler vel ikke.. :s Men ømhed kan jo sagtens være ømme muskler, vil jeg synes. smiley

• #2   6. feb 2011 Det er bare virkelig smertefuldt, og der er hævelse s:

• #3   6. feb 2011 undskyld på forhånd.. Men er du ret bredrøvet (er jeg selv) og man begynder at cykle en del kan man godt få ondt, man kan købe nogen gelé (staves) overtræk til sadlen som kan afhjælpe det.. Jeg har også selv trænet kickboksning og blev øm stort set alle andre steder i kroppen men ikke ved hale benet

• #4   6. feb 2011 minnie: som du kan sige det smiley men ja det er jeg nu, men det er bare helt oppe ved lænden og der sidder man jo ikke på cyklen? og det gør virkelig også meget mere ondt end en øm muskel smiley

• #5   6. feb 2011 hmm mit næste bud vil være at du har overbelastet dine muskler og ellers så har du en nerve i klemme måske? Hvis det bliver ved burde du tage en tur forbi lægen i hvert fald

• #6   6. feb 2011 når jeg har døjet med ømt haleben har det været pga meget hårdt træningsforløb... meget løb osv.

• #7   6. feb 2011 det er ikke direkte halebenet, men omkring det, har en bule/hævelse som gør rigtig ondt.. ringer til lægen tirsdag, for det er virkelig ikke til at holde ud smiley

• #8   6. feb 2011 du kan sagtens have fået en forstuvning.. nu har jeg haft mit brækket 3 gange, og vil sige hvis det er brækket så er du ikke i tvivl smiley

• #9   6. feb 2011 har jo ikke slået det? men tror det er en overbelastning af min lænd som gør det, har beskrevet mine symptomer for en og han siger at han har haft det samme og det var overbelastning, så nu vil jeg prøve noget muskelafslappende creme og hvis ikke det virker så må jeg en tur til lægen!

• #10   6. feb 2011 ellers er tigerbalsam super godt smiley jeg har for nogen måneder siden formået at give mig selv en fiberspringning i mine mave muskler grundet for hård træning så ja det kan sikkert sagtens være derfor du har ondt

• #11   7. feb 2011 jeg faldt på røven sidste år fordi det var glat.. og jeg rendte rundt med ondt i halebenet i en måned.. hvor man ikke kan sidde ordentlig fordi det gør så ondt... men hvis dit bare er en overbelastning, kan det være at du er smertefri inden for en uges tid..

Kommentér på:
Ømt og hævet haleben

Annonce