{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.022 visninger | Oprettet:

Ulovlige hunde tilsalg? {{forumTopicSubject}}

Ja.. Jeg har for nogle dage siden set en annonce i vores lokale Super Best i en by på Sjælland, hvor der bliver solgt hundehvalpe, som ikke er lovlige. De var halv Staffordshire og så en anden race, som jeg ikke ved om er ulovlig, den hed Cassio eller sådan noget, men har faktisk smidt det ud af hovedet lige nu, fordi at det var Staffordshire jeg bed mærke i...

Når men sagen er den, at jeg tog nummeret til ejeren, for så at finde ud af noget mere omkring deres hunde, og derefter melde dem.. Ikke fordi at jeg synes hundeloven er en god ting, men at folk skal avle dem og tjene penge på nogle hunde som nok ikke kommer til at leve deres liv fulgt ud, og hvis ikke de bliver stoppet, fortsætter de jo, hvis de har gang i noget fabrik eller bare opdræt...

Men så slår jeg nummeret op på nettet, og så er det nummeret på en i Vejle, og jeg bor på Sjælland? Hvad ville i gøre? Synes det kunne lyde som noget fusk, for der er lidt langt fra Vejle til Sjælland, bare for at hænge en annonce op i Super Best..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ulovlige hunde tilsalg?
Kommentér på:
Ulovlige hunde tilsalg?

Annonce