{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
278 visninger | Oprettet:

Godmorgen, godmorgen... {{forumTopicSubject}}

Hva' så er i friske og veludhvilede efter en god weekend?
Her sidder jeg og laver lektier og ærger mig over at jeg ikke får en hvalp fra det kuld som jeg var skrevet op som nr. 2 til.. Æv æv... Var nemlig kommet til at bestille en blå tæve hvalp og hvis der så kun kommer en tæve hvalp som er blå og den bliver solgt til den som står nr. 1 kan man ikke blot vælge en tævehvalp af en anden farve.. ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV !!

Dumme dumme dumme mig...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Godmorgen, godmorgen...
  • #1   22. maj 2006 Godmorgen..

    Tja, det ved jeg faktisk ikke.. Hendes fastnet fungerer ikke så kommunikationen foregår pr. email, hvilket går lidt langsomt...

    Og ja jeg er bare SÅ ærgelig!!


  • #2   22. maj 2006 Godmogen søde...

    må du ikke engang vælge en i en anden farve... øv da

    vi kan klone feike, så kan du få en lidehund smiley


  • #4   22. maj 2006 Louise :

    Så må du have en rigtig dejlig uge...

    Men det lyder da lidt mærkeligt - hvorfor kan du KUN få lov at vælge den ene farve... ?!


  • #5   22. maj 2006 ej det er da ærgeligt louise...

    jeg står også i en sitration hvor jeg er faldet for en killing (hun er bare så skøn) men jeg skal bare lige have min forloved med på den... for jeg er blevet acc af sælger... (jeg har snakket meget med hende over KG i flere mdr omkring min egen killinger og andet og så forhørte jeg mig i går aftes (hvor min forloved var faldet i søven) om hvordan og hvorledes men hun vidste godt at det ikke er sikkert at jeg må få hende... men jeg håber bare så meget...


  • #6   22. maj 2006 det er en Perser kat og dem er han ikke helt til men han har givet mig lov til at få en for ikke så længe siden så jeg håber han siger ja til hende som har stjålet mit hjerte....

Kommentér på:
Godmorgen, godmorgen...

Annonce