{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
554 visninger | Oprettet:

Elev blir hakket på:/ {{forumTopicSubject}}

Jaah jeg er sosu elev i praktik 2 og er sååå glad for mit praktik sted samt gode kollegaer minus en!!
Hun hakker på mig i alle henseender:/ flere tidl elever har advaret om hende og at hun har formået a kører flere ned så de skiftede praktik smiley
idag i min selv betalte pause gik jeg ud for a ryge , hun kommer ud og Sir: bare så du lige er klar over det må du kun ryge 1 smøg i din pause! Så siger jeg jamen jeg betaler selv min pause så h is jeg vil ryge flere er det da det jeg gør!

Det sku jeg da aldrig ha sagt hele dagen har hun jagtet mig og kun sagt jeg ikk kan en skid osv! Hvilket jeg jo kan er jo ikke grøn på området mere! Hvad skal jeg gøre??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Elev blir hakket på:/
  • #1   10. feb 2011 Tag snak med arbejdslederen

• #2   10. feb 2011 Snak med dit uddannelsessted om det, eller snak med din chef.
    Når man tager elever ind, så skal man ikke opfører sig sådan!

• #3   10. feb 2011 enig med de andre. snak med din leder, for det kan da ikke være rigtig, og når du ikke er den første som har oplevet det, så er det jo hende den er gal med..

• #4   10. feb 2011 Først af alt, så vil jeg bare lige sige at jeg er ked af at høre du skal arbejde under de forhold...

Dernæst er du forhåbentlig tilknyttet en vejleder vedr. din uddannelse, og der skal du have snakken..
    Der er desværre en der skal åbne ballet, og det ser ud til at du ku være den rette, da du tydeligt ikk vil finde dig i det...

Et alternativ er at tage snakken med hende om at du føler dig jagtet og ikk forstår grunden til dette... Hvem ved om hun rent faktisk ikk ved hvilken effekt hun har på andre ved at være som hun er?

Hvad end du vælger ønsker jeg dig held og lykke og håber på en update på problemet herinde

Tanker fra Belinda

• #5   10. feb 2011 Jeg skal til forventning s samtale i morgen med vejleder og der fortæller jeg min opfattelse og ubehag ved at blive behandlet sårn:/

• AndersN
    AndersN Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 159
    #7   10. feb 2011 Hvad er hun uddannet som?? Som regl er det mennesker der IKKE er uddannet noget som helst der skal hævde sig på andre. Eller mennesker som er usikre på hvad de egentlig kan med hensyn til deres arbejde.

Der ud over.... bed hende pi55e ved en sten! Hun er ikke din vejleder eller andet hun er kollega så i er ligestillet da du er i praktik og indgår i normeringen. Så hun skal bare klappe kaje og passe sit.... Du kunne evt fortælle hende den tid hun bruger UDEN for hendes pause på at fortælle dig hvad du må i din pause kunne hun have bruge på brugerne.....;-)

Mvh en anden studerende;-)

• #8   10. feb 2011 ej hvilken kommune er du i :S
    for jeg er os sosu elev, og vi får altså betalte pauser :s

men snak med den praktikansvarlige på stedet smiley

• #10   10. feb 2011 Hun er sygehjælper:/ jeg gider heller ikk være direkte næsvis for har skam respekt for de som er udd og som har erfaring smiley

• #11   10. feb 2011 Starter lige med at lyde helt vildt voksen og fornuftig;o) Der vil altid være nogle fjolser på en arbejdsplads, som man lærer at leve med. At ignorere er den bedste taktik, det kan være virkeligt svært og selvfølgelig skal hun ikke have lov til at køre studerende ned.
    Syntes derudover også at du skal snakke med din vejleder om det og spørge til råds.

Så til den umodne del. Vær helt vildt provokerende sød overfor hende, så bliver de ofte helt vildt rundt på gulvet. Hun gør det for at få en negativ reaktion. F.eks. det med smøgerne, smil meget mege bredt og sig, ej hvor er det sødt af dig at sige det til mig, det var jeg slet ikke klar over. TUSIND tak for hjælpen :o)

• #12   11. feb 2011 Syntes heller ikke at det er en god ide eller en løsning af blive provokerende og næsvis. Tag en snak med din rådgiver/vejleder og ellers lade vær med at lade dig gå på på grund af en enkelt medarbejder som ikke forstår at begå sig blandt andre mennesker. Det ville være synd og skam at synke ned på et lavere niveau ved at begynde at være ubehagelig over for hende, det hjælper intet.

• #13   11. feb 2011 Update:)
    fik idag en forventning s snak med min dejlige og meget søde vejleder:) forklarede hende problemet og at jeg følte mig utilpas ved disse provokationer , nåede knapt a sige mere så siger vejleder jeg ved hvem det er og hun gør det gang på gang ja selv overfor de faste ansatte! Nu ville hun tage en meget alvorlig snak igen igen med hende pg derefter gå til Team leder ! Hun sagde a omtalte pågældene mig som eleven når jeg stod lig ved siden a sku jeg sige jeg har et navn og Louise er det;) hehe fik os sagt til min vejleder jeg syntes det er rart hun tog det alvorligt og respekteres mig det er yderst vigtig for mig! Og så fik jeg iøveigt a vide at på en uge i praktik har jeg næsten bestået alle fagmålene;) jubiiii og nu der dt 1 uges ferie til mig dumdadadida er glad

Kommentér på:
Elev blir hakket på:/

Annonce