621 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Nogen her der er på Weight Watchers? Nogen her der er på Weight Watchers?

Hej HG

Jeg er netop startet op på WW igen - har prøvet det gamle program men er nu i gang med det nye.

Er der nogen her, der også er på det?

Er det nemmere eller mere besværligt end det gamle?

Jeg har ikke helt styr på det med bonus point endnu - er lige ved at hitte ud af at fordele mine alm. point så det kommer til at passe og slå til hele dagen.

Hvad har I af erfaringer og succeser med det?

Del endelig ud af de gode råd smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogen her der er på Weight Watchers?
  • #1   14. feb 2011 Har været på det, tabte mig lidt, men jeg er også på medicin, derfor gik mit vægttab lidt langsomt.

Der er både gode og knap så gode ting ved det.

Jeg har så taget det hele på i dag og lidt mere til... smiley

• #2   14. feb 2011 Det jeg godt kan lide ved det, er at der ikke er noget der er "forbudt"...

Og at maden ikke er besværlig at lave - jeg synes jeg kender flere der har været på f.ek.s vægt konsulenterne, som er kørt sur i det pga. forberedelser og speciale indkøb.

• #3   14. feb 2011 Der er så mange gode retter og laver stadig mange af dem i dag smiley

Dog f.eks. deres dyre musli bars. Du kan købe musli bars i Aldi 8 for 10 kr og de giver nøjagtig det samme i point! Lavede nemlig den udregning på det og f.eks. deres pasta retter, der kan man også nøjes med dem, Netto har engang imellem, for det er også det samme antal point.

• #5   15. feb 2011 Jeg bruger heller ikke deres bars - jeg vil faktisk hellere spise et mindre men bedre, stykke mørkt chokolade hvis jeg skulle blive lækkersulten smiley

Min veninde tabte sig også en hel del på det gamle program - men nu er hun så på det nye og hun synes det virker.

Så er spændt på om jeg også får noget ud af det.
    Jeg synes det er lidt mere indviklet end det gamle?
    Nemlig fordi der er flere slags point jeg skal holde styr på.

• #6   15. feb 2011 Jeg er på det og er på vej mod -15 kg...

Mht. flexpoint kan man jo bare lade være med, at benytte dem. Jeg bruger dem kun på kød og ikke på pasta osv. Men det er jo ikke tosset, at blive opmærksom på, hvornår man er mæt...;0)

• #7   15. feb 2011 Trine L: godt at høre at det virker!
    Hvor lang tid har det taget?

Jeg glæder mig også til at se forbedringer på mig selv hehe

Kommentér på:
Nogen her der er på Weight Watchers?

Annonce