{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stationær-pc VS. Bærbar-pc
  • #1   14. feb 2011 jeg bruger aldrig min stationær mere efter jeg har fået bærbar. Til skole vil jeg helt klart anbefale en bærbar som ikke er for stor og tung at slæbe rundt på smiley

  • #2   14. feb 2011 Helt sikkert Bærbar.....

    De første to var stationære, men gud hvor blev jeg træt af alt det rod, med ledninger, det hele fyldte meget, og du var bare bundet til ét sted....
    Ville ikke ha den stående i min stue......
    Så købte vi en bærbar, og senere en mere.....Har aldrig fortrudt, her kommer ik andet i huset smiley


  • #3   14. feb 2011 en stationær er klart det bedste hvis det skal være gamer pc... man kan nemt opgradere og der er masser af køling...

    fordelen ved en bærbar er at man kan tage den nemmere med rundt, bruge den i skole osv osv...

    og så kan man få bærbare idag der er ganske fornuftige til rimelige penge...

    så jeg ville snuppe en bærbar... jeg går ikke så meget op i at game på pc, der vil jeg hellere bruge min PS3 eller X-box...


  • #4   14. feb 2011 Helt klart bærbar. Jeg skal aldrig ha andet.
    Får ondt i halebenet (som jeg kom til skade med for 10 år siden) hvis jeg skal sidde på en alm stol ved en stationær og så kan jeg bare godt li at kunne tage min bærbare med op i soveværelset om aftenen eller have den med i toget, hos familie osv. :o)
    Og så fylder den mindre. Den skal ikke ha et kæmpe computerbord at stå på.


  • #5   14. feb 2011 hvis du skal bruge den til gaming og grafik så vil jeg anbefale stationær, dem kan du få til rimlig priser, bedre i nu, hvis du selv køber dit hardware og smider det i.

    men du kan skam også få bærbar som næsten kan det samme inden for spil og grafik, men så betaler man også ca 2-3000 kr mere.


  • #6   14. feb 2011 Bærbar.

  • #7   14. feb 2011 Og så er der de faktum at man ofte får mere for pengene når man køber en stationær.

    Samtidigt kan man i dag få stationære PC'er, hvor alt er bygget ind i skærmen, og så er der jo ikke problemet med ledninger.


  • #8   14. feb 2011 Anders hvad er dine krav (:?


  • #10   14. feb 2011 synes stationær pc er bedst , eller her i huset holder de længere

    mine bærbare har ikke haft lang levetid...

    den ene mine bærbar faldt af sig selv ned fra bordet en aften ( det var ikke hundene , de lå i sammen med mig ) og skærmen ødelagt og alt for dyr at reparere...og hadde ku haft den i 2 mnd

    de andre bærbar jeg har haft har kun holdt rundt 1-2 år...

    min statoinær er nu snart 4 år---


  • #11   14. feb 2011 Kommer fuldstændigt an på hvad det skal bruges til. Den ene er bærebar, og den anden får du mere ydelse for pengene ved.

  • #12   14. feb 2011 En stationær kan opgraderes
    der er mere kraft for billigere penge
    Flere muligheder


  • #13   14. feb 2011 Det eneste jeg spiller er sims 3 og det kører fint uden at hakke på min bærbar.

  • #14   14. feb 2011 Det kommer så sandelig an på, hvad den skal bruges til.

    Hvis det gælder råstyrke til krævende spil, så er en stationær at foretrække til hver en tid



  • #15   14. feb 2011 er du en garvet spille nørd, kræver det en stor maskine evt. med vandkøling som min bedre ½del har.
    Skal du kun tjekke mail og surfe lidt, er en bærbar ok.


  • #17   14. feb 2011 Doggymom: Happy VOVENTINE : kan da slet ikke se nogen grund til at have vandkøling, det er penge ud af vinduet. du får luftkølet som næsten er lige så godt som et vandkølings system

  • #18   14. feb 2011 Så nu når det er til game for det meste, så er det her ikke noget dårligt køb?
    tænker på den spille udvikling vi har i dag.

    2STK HD6850 BLACK EDITION I CROSSFIRE, HEXACORE CPU (6x3.2GHZ), USB 3.0, SATA3

    Beskrivelse:
    (TILBUDDET GÆLDER TIL D. 1/3 2011)

    LÆKKERT GIGABYTE CROSSFIRE BUNDKORT MED 890 CHIPSET OG SELVFØLGELIG BÅDE SATA3, USB3 OSV.

    KVALITET og STABILITET er klart nogle af de vigtigste faktorer i vores computere. Derfor anvender vi kun bedste kvalitet KINGSTON RAM og harddiske fra enten WD eller SAMSUNG. Bundkort fra GIGABYTE, ASUS. Vores nu mere end 15års erfaring i computer produktion, har udover at vi er stærke overfor importørene, gjort at vi har meget stramme krav for valg af produktet. SYNERGI i en computer er utrolig vigtig og alt skal derfor vælges med omhu. Der må ikke kunne opstå flaskehalse eller andet forsinkende i en computer. Det kan efter vores mening ikke betale sig at spare nogle få hundrede kroner for at have "no name" ram billige hdd eller bundkort osv...

    I denne lynhurtige model af XTREME-GAME-PC med PHENOM II X6 1090T er bundkortet et yderst hurtigt AM3 bundkort fra GIGABYTE 890GPA-UD3H som selvfølgelig anvender 1600mhz DDR3 ram fra KINGSTON i den ultra hurtige HYPER-X version med kølerprofiler osv. Bundkortet udmærker sig ydermere ved at være nyeste version med bla. USB 3.0, SATA3 (600), Esata, FIREWIRE osv... Gigabyte bundkortet har selvfølgelig det ultra stabile ULTRA DURABLE 3 kapacitators. ULTRA DURABLE 3 er også kendt fra vores i7 Xtreme PC'er. Selvfølgelig som alle nyeste generationer bundkort fra Gigabyte er det med 2OZ Kobber PCB, EnergySaving osv. Harddisken er bedste kvalitet fra WESTERN DIGITAL (WD) på 500GB med 16MB cache, hvis man ønsker en 1000GB med 64MB cache, kan der opgraderes til dette under linket herunder "evt. ændringer... Så er du klar til at være på forkant med hurtigste PhenomII x6 HEXCORE teknologi på 6x3.2ghz + nyeste HD6870 grafikkort m. bla. support for DirectX 11 osv.. så har du muligheden nu.

    Kabinettet er som i andre Xtreme-Game som std. vores nye XTREME, som er et virkeligt godt kabinet med mulighed for ekstra køling også i siderne til de helt store grafikkort SLI og CROSSFIRE osv. Mulighed for 1x 120mm i front, 2x 120mm på siden og 1x 120mm bagpå kabinettet som skaber utrolig godt airflow i computeren. (andre kan evt. vælges mod merpris). Strømforsyningen er en CROSSFIRE og 80PLUS Godkendt strømforsyning til at fuldt understøtte de 2 ultrahurtige XFX HD6850 BLACK EDITION Grafikkort.

    - AMD PHENOM II, 1090T x6 (6x3.2ghz) 8MB CACHE (AM3), BLACK EDITION
    - GIGABYTE KVALITETS BUNDKORT 890GPA-UD3H (USB3, SATA3, CROSSFIRE)
    - 2stk HD6850 1GB DDR5 GRAFIKKORT (I CROSSFIRE)
    - USB 3.0, SATA3 (600), ESATA, FIREWIRE, GIGABIT LAN OSV...
    - 500GB HARDDISK, 7200RPM (WD) (+149KR FOR 1000GB)
    - 4GB DDR3 1600MHZ HYPER-X KINGSTON RAM "DUAL CHANNEL"
    - 22x SATA +/- OG DVD-RAM DUALLAYER DVDBRÆNDER (LG)
    - 700W COUGAR 80PLUS BRONZE, CROSSFIRE GODK. STRØMFORSYNING
    - KABINET ECCO-CASE (ANDRE KAN EVT. VÆLGES)
    - ORIGINAL TEMP-STYRET AMD CPUKØLER M. KOBBER HEATPIPES
    *** KUN +199KR FOR ULTRASTØJSVAG CPUKØLER (ARCTIC COOLING) ***
    - 10 USB PORTE (2 ER PÅ FRONT)
    - 7.1 SURROUNDSOUND LYDKORT
    - 10/100/1000MBIT NETKORT (GIGABIT HASTIGHED)

    PRIS... 6999 (2 Års Garanti)

    P.S En stationær,


  • #19   14. feb 2011 jacob. ikke iflg. nørden.

  • #20   14. feb 2011 Anders N

    Hvis det primært er til at spille på, kommer det helt an på hvilke spil du vil spille, hvis du vil spille de krævende spil som Wow, age of conan, diablo og mange andre er det klart at fortrække en stationær.

    Den du har skrevet om, synes jeg personligt er dyr i pris i forholdet til hvad du får for dine penge, men så igen bygger jeg også min com selv, men hvis man ikke er inde i det, kan jeg godt se junglen man er kommet ud i :)..

    Men igen kommer det helt an på hvilke spil du vil spille, i forholdet til hvad der er nødvendigt at bruge på en computer. der er jo ingen grund til at købe en hard core gaming com, hvis ikke den bliver brugt .))

    Hvad skal du spille på computeren, eller hvilke krav har du til den osv, samt hvilken pris klasse må den ligge i?


  • #21   14. feb 2011 Jamen det er mest til de nye first person shooter spil. altså også dem som kommer i 2012 smiley ikke ligesom da jeg fik den her i 2007 der var det slut med store nye spil i 2009. :)..

    Men har tænkt på at bruge 7000-10000,-


  • #22   14. feb 2011 Bærbar hvis du skal kunne have den med rundt..

    Stationær hvis bærbarheden er underordnet..
    Det er NOGET billigere at få en god stationær computer end en god bærbar - desuden kan alt skiftes ud i en stationær hvorimod en bærbar kun kan skiftes hvad der svarer til ram og harddisk.. - så man skal være sikker på at det man køber fra starten er det man ikke pludseligt gerne vil have et bedre grafikkort (som så skal købes og sættes til computeren i stedet for at være i computeren)


    hvis ikke jeg gik ind for bærbarheden (og jeg har brug for den i skolen) så havde jeg klart valgt en stationær


Kommentér på:
Stationær-pc VS. Bærbar-pc

Annonce