{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Herbalife og voressundhed.dk
  • #2   16. feb 2011 Jeg kender ikke nogen, der har haft et varigt vægttab efter brug af herbalife.

Det rammer desværre ikke ind der, hvor problemerne oftest er. Det samme gælder andre pulver-kure - eksempelvis NUPO.

Det er noget andet, der skal til - og personligt er jeg glad for, at videnskaben nu efterhånden kommer frem med dokumentation for, hvad vi har været mange der har vidst længe - at protein er vejen frem.

• #3   16. feb 2011 Problemet med sådanne produkter er at du opnår hurtig vægtab, men lærer ikke at leve rigtigt.... Og det er jo i bund og grund det du skal lære, for at bebeholde et varrigt vægttab..

Prøv at tjekke nogle af de steder ud, hvor du samtidig lærer at leve rigtigt...

Der er både Lene Hanson
    Vægtkonsulenterne
    Vægtvogterne
    Slankedoktoren

Var bare nogle af dem der dukker op ved at google..

• #4   16. feb 2011 for ikke at glemme Weight Watchers....

smiley

• #6   16. feb 2011 der er jo også madlog.dk

den er der flere herinde der bruger, og der er også oprettet en gruppe...

• #8   16. feb 2011 så er det noget nyt, for i sommers var min kæreste på weight watchers, og der var det ikke det samme, efter de informationer jeg fandt via google.... men har lige været inde på deres hjemmeside, og kan godt se, at det skulle være det samme smiley

• #9   16. feb 2011 Pernille U: Hvor længe skal man spise protein-shakeren og det? Hvornår går man tilbage til alm. mad? Hvor længde brugte du shakeren?

Jeg er lige begyndt på det og jeg frygter lidt hvad der sker efterfølgende. Om jeg formår at spise sundt. Det satser jeg dog på at konsulenten hjælper med!

• #11   16. feb 2011 Vægtvogterne(dk) har skiftet navn til Weight Watchers...;0)

Grunden til, at man finder forskellige resultater på nettet er, at de skifter deres "system" ud med jævne mellemrum...

• #12   16. feb 2011 Tabte mig på herbalife for 15 år siden og det holdt ! ! og holder stadig

Som med alle andre slankemidler, gælder det om at have hovedet med og rygrad !
    .. Den gang spiste man 1 alm. måltid og ja det skulle da være et sundt måltid..
    Jeg ser pulver produkter som en gulerod til en hurtig effekt, som derved skal gøre at man " tager sig sammen" og spiser sundere...

• #13   16. feb 2011 Snedronningen: min konsulent giver det som en gratis ydelse. Det håber jeg da for det var derfor jeg sprang til. For at få hjælp helt til slut.. Men jeg kan godt frygte at hun vil tale godt for at jeg fortsætter på shakeren smiley

• #15   16. feb 2011 Pernille... Lige præcis og som jeg skriver hovedet / psyken skal altså være med, ellers nytter det ikke noget...

Jeg var på reelt pulver i 4 mdr. Herefter tog jeg måske pulveret 1 gang i døgnet i en måneds tid og så var det slut.. Tabte vist 15- 20 kg. Gik fra str. 44 til 36.

• #16   16. feb 2011 * GOFD *.... Great ! *loool*

• #18   16. feb 2011 Hehe smiley

Jeg skal kun tabe 8-10 kg, så jeg håber meget at jeg kun behøver at være på det 1-2 mdr. Det er jo lidt dyrt - i hvert fald dyrere end hvis jeg spiste alm morgenmad og middagsmad.

Men jeg cykler 2 x 7 km dagligt og zumba 60 min x 2 ugentligt. Så jeg håber jeg får rørt mig nok i forvejen smiley

Kommentér på:
Herbalife og voressundhed.dk

Annonce