{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
772 visninger | Oprettet:

X-ryger.. Hjælp liiige :) {{forumTopicSubject}}

Jeg har snart ikke røget i 6 måneder efter 13-14 år som ryger- og det er virkelig ikke fordi at jeg har lyst til at ryge, absolut ikke- er SÅ glad for at jeg er stoppet... MEN.. Altså det har været næsten alt for nemt for mig at stoppe denne her gang, har ikke taget et gram på, spist mere osv..nemt nemt nemt smiley Dog har jeg her på det sidste fået lyst til at spise hele tiden, uden at være sulten- altså bare "proppe i hovedet" / erstatning for smøgerne..agtigt .. HVorfor pokker får jeg først det nu, sådan noget burde jo for længt være overstået.. Kan spise konstant for jeg mangler den "smøg" til at slutte af på osv.. ARRGh er ved at blive sindssyg.. Hvad gør jeg?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  X-ryger.. Hjælp liiige :)
  • #1   16. feb 2011 Sådan havde jeg det også lang tid efter, og jeg tog RIGTIG meget på af det!

Det eneste der faktisk er at gøre er at lade være med at spise! ... eller skræl gulerødder og æd dem i lange baner .... lysten forsvinder igen, på et tidspunkt.

• #2   16. feb 2011 Jeg tog 13 kilo på da jeg stoppede i 2009, har dog smidt de 5 af dem igen, så her kæmpes stadig..
    Hvis jeg føler mig lækker sulten og egentlig ikke er sulten,, så spiser jeg enten frugt eller gullerod,,
    Er den helt gal, så børster jeg tænder,, der er ikke meget man har lyst til når man lige har svinget tandbørsten..

• #3   16. feb 2011 læser bogen endelig ikke ryger for kvinder af Allen carr smiley Den giver en en forklaring på hvorfor man har det sådan og man indser det er en illusion. Den vil give dig endnu mere glæde ved at være ikke ryger smiley

• #4   16. feb 2011 Jeg har også først taget på 6 mdr efter jeg stoppede. Du bliver nødt til at tøjle det. Ellers går det ga-alt

• #5   16. feb 2011 puha, det er da ikke gode udsigter man har de næste måneder, jeg har ikke røget i lidt over en måned, men har brugt snus i stedet, ja, i hørte rigtigt, snus.
    Her i Sverige findes det også i små poser til kvinder, og med den lille pose under overlæben, så putter man ikke noget i munden samtidig, og nikotinen får man stadig. Jeg kan være i stue med mange rygere, senest i mandags, uden at jeg fik trang til at ryge, som den eneste "ikke ryger". Hm, havde ellers tænkt mig at snuset skulle væk om en måneds tid, men jeg tror den bliver der noget længere, tage på, skal jeg i alt fald ikke.

• #6   16. feb 2011
    det er kroppens reaktion og at den først kommer nu er nok lidt surt men som du jo ved har du pumpet kroppen med kemikalier i mange år som nu skal have lov til at komme sig. det må da være super dejligt at have så let ved det kæmpe stykke arbejde det er at holde op med at ryge, men har selv en tro på at det er nemt fordi man er klar til det.

Jeg stoppede for 3 år siden men har været stor ryger i mere end 20 år.
    det tog mig 14 dage på en `" kold tyrker " og har med bestemthed ikke hft lyst til at ryge siden og kommer heller aldrig til det igen.
    Jeg har dog taget på men det er jeg lgieglad med for er kommet af med min dyre vane så må jeg kæmpe med det andet :O)
    spis endelig hver gang du har trang til det men sørg for det er lidt sundt :O)

Kommentér på:
X-ryger.. Hjælp liiige :)

Annonce