596 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Nu er det altså NOK!! (mega ynke tråd) Nu er det altså NOK!! (mega ynke tråd)

Nu er det 3. gang på denne vinter jeg ligger syg, første og anden gang var dog i en weekend og næsten hele min juleferie (inkl. juleaften!). Så heldigvis er det ikke gået så meget ud over mit arbejde før nu. Derudover har jeg været plaget af blærebetændelse hele 2 gange (great!!). På trods af at jeg lever forholdsvis sundt, motionere mindst 3 gange om ugen, spiser dagligt (ud over en masse frugt og grønt) en multi-vitaminpille og en c-vitamin pille så bukker mit imunforsvar alligevel under for de mindste bakciller og virare!!!.. Jamen hvorfor?? Det er både træls og en smugle pinligt igen at være syg! og ikke nok med det, så er kæresten også blevet smittet! Det har nu stået på siden mandag aften og ærlig talt, så tør jeg næsten ikke bevæge rundt i huset!. Et bjerg af opvask i køkkenet, en overfyldt vasketøjskurv, et gulv med vivelene hundehår og en stakkels hund der har måtte nøjes med en tisse tur i haven er vidner til at tiden har stået stille her i over tre dage. Overvejede i en stund, at blive liggende med en dunkende hovedpine under min dyne i en krands af snot-papir, halspastel pair og tomme glas som har taget mig tre dage at opbygge. Men nej, nu kan det være nok!! jeg gider ikke at være syg mere!! Jagede kæresten på arbejde og gjorde mig klar til at "tyren ved hornene" og få ordnet huset og komme ud og få noget frisk luft.. Men ak, nu sidder jeg i sofaen (stadig med bankende hovedpine) efter at have kigget på opvasken, vasketøjet, hundehårene og hunden. Og orker absolut intet:-( Nu har jeg aftalt med mig selv, at kl 10:10 skal jeg gå i bad og så må jeg tage en ting ad gangen.... Øv, hvor er det hårdt at være syg...

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Oprette stikkontakt. 500 kr.
  • Samling af Ikea opbevaringskombination 1.500 kr.
  • Samling af Ikea Pax skab ned Hasvik skydedørslåger 200x201x66 1.000 kr.
  • køleskab bipper 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nu er det altså NOK!! (mega ynke tråd)
  • #2   17. feb 2011 Ja, det er mega trræls.... Har dog aldrig haft nældefeber, men det lyder ikke rart:-(

• #3   17. feb 2011 Gud ved hvordan din mand har det på jobbet så...;0)

God bedring til Jer begge...

• #4   17. feb 2011 Trine L: Havde også ondt af ham, men han har lige skrevet at han har det bedre:-)..

• #5   17. feb 2011 Det var godt. Så behøver du ikke have helt så dårlig samvittighed...;0)))

• #6   17. feb 2011 Velkommen i klubben.
    Lagde mig med en influenza for 2½ uge siden og jeg er bestemt ikke rask endnu. Al min energi er på nul puktet og jeg gruer for at starte på arbejde på mandag, hvis ikke det bliver bedre.... (har ferie)
    Sover ikke om natten, da jeg er ved at hoste lungerne ud! Har nogle gode dage, hvor jeg tænker: " Nu er jeg rask" for så at ligge med feber igen igen den næste dag smiley Lægen siger bare influenza, men hvis man hører på min hoste og ser det jeg hoster op er jeg sikker på det er en lungebetændelse, det er bare ikke nemt at lokke pencilin ud af en læge mere smiley

Øv, ja det er træls. God bedring til dig smiley
    Lad rod være rod og bliv rask.....

• #7   17. feb 2011 Nu har jeg ordnet alt det synlige rod og har taget en hurtig svingom med støvsugeren og har endda fået skiftet sengetøj og luftet hele hytten ud. Nu er det Rocky's tur til at komme ud og rører sig på en ekstra lang gåtur:-). Han skulle ha' været til svømning i dag, men det er blivet udsat..

Kommentér på:
Nu er det altså NOK!! (mega ynke tråd)

Annonce