Nu er det altså NOK!! (mega ynke tråd) Nu er det altså NOK!! (mega ynke tråd)
Nu er det 3. gang på denne vinter jeg ligger syg, første og anden gang var dog i en weekend og næsten hele min juleferie (inkl. juleaften!). Så heldigvis er det ikke gået så meget ud over mit arbejde før nu. Derudover har jeg været plaget af blærebetændelse hele 2 gange (great!!). På trods af at jeg lever forholdsvis sundt, motionere mindst 3 gange om ugen, spiser dagligt (ud over en masse frugt og grønt) en multi-vitaminpille og en c-vitamin pille så bukker mit imunforsvar alligevel under for de mindste bakciller og virare!!!.. Jamen hvorfor?? Det er både træls og en smugle pinligt igen at være syg! og ikke nok med det, så er kæresten også blevet smittet! Det har nu stået på siden mandag aften og ærlig talt, så tør jeg næsten ikke bevæge rundt i huset!. Et bjerg af opvask i køkkenet, en overfyldt vasketøjskurv, et gulv med vivelene hundehår og en stakkels hund der har måtte nøjes med en tisse tur i haven er vidner til at tiden har stået stille her i over tre dage. Overvejede i en stund, at blive liggende med en dunkende hovedpine under min dyne i en krands af snot-papir, halspastel pair og tomme glas som har taget mig tre dage at opbygge. Men nej, nu kan det være nok!! jeg gider ikke at være syg mere!! Jagede kæresten på arbejde og gjorde mig klar til at "tyren ved hornene" og få ordnet huset og komme ud og få noget frisk luft.. Men ak, nu sidder jeg i sofaen (stadig med bankende hovedpine) efter at have kigget på opvasken, vasketøjet, hundehårene og hunden. Og orker absolut intet:-( Nu har jeg aftalt med mig selv, at kl 10:10 skal jeg gå i bad og så må jeg tage en ting ad gangen.... Øv, hvor er det hårdt at være syg...
aug 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 343 Svar: 1.295
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 103 Svar: 3.984
God bedring til Jer begge...
aug 2009
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 103 Svar: 3.984
jul 2007
Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.237
Lagde mig med en influenza for 2½ uge siden og jeg er bestemt ikke rask endnu. Al min energi er på nul puktet og jeg gruer for at starte på arbejde på mandag, hvis ikke det bliver bedre.... (har ferie)
Sover ikke om natten, da jeg er ved at hoste lungerne ud! Har nogle gode dage, hvor jeg tænker: " Nu er jeg rask" for så at ligge med feber igen igen den næste dag
Øv, ja det er træls. God bedring til dig
Lad rod være rod og bliv rask.....
aug 2009
Nu er det altså NOK!! (mega ynke tråd)