Det er sgu for tidligt var min første {{forumTopicSubject}}
tanke , da jeg forleden skulle have mine cowboy bukser på.
Jeg har godt nok længe kunnet mærke , at det er på vej , men alligevel har jeg tænkt
for fanden da , du er kun 48 år
men jeg har da lurekigget på de forskellige fora der handler om den såkaldte overgangsalder.
hold nu op , jeg ser en fremtid i møde med store problemer som sagtens tåler sammenligning med den globale opvarmning , humørsvinger der ligger langt over de muslimske lande s og tørrer slimhinder der for Sahara til at ligne et frodigt område i forhold til min formeringsevne.
men jeg har da ladet mit værn af forsvarsmekanismer træde i kraft og skubbet tankerne væk.
Men nu tilbage til de før omtalte cowboy bukser....
Jeg havde nuppet et par timer på øjet ( såkaldt siesta i den mest varme tid ) og skulle så ud med dyret.
Rækker ned til gulvet , finder bukserne og begynder så at trække dem op af benene.
Aaadddrrr , de var våde , mega våde , lige i skridtet !!!!
Min første tanke slår mig ;
- hold kæft , du har tisset i dem UDEN at bemærke det.
Efter denne tanke , kommer opstår der en dominoeffekt af tanker , der løber så hurtigt igennem min hjerne , at jeg slet slet ikke kan følge med.
- Shit , hvad er nummert til kommunens blebil
- levere de kun på bestemte dage , og skal kassen med bleer så stå til offentlig beskuelse , hvis jeg ikke er hjemme til at tage imod
- er der økonomisk deleordning med hjælpemiddeldepotet
- er tiden kommet til at få syet sin blære på plads , eller er det bare noget jeg skal leve med resten af mine dage
- kan man stadig få de der bleer med lækagekontrol og O´dure barriere
- skal man vælge bleer efter vægt og køn , ligesom til børn
Og sidst men ikke mindst :
- findes der en selvhjælpsgruppe til dette problem
Men så alligevel sætter over jeget ind og begynder at undersøge de omtalte bukser mere indgående.
Jow jow , de ER våde , lige midt imellem benene
Og nej nej , mine trusser er IKKE våde
Hvad fanden er der sket ???
Godt nok , kan der ind imellem være temmelig meget spreder på strålen. Men jeg kan da for filan da ikke tisse udenom trusserne .
Havde jeg slet ikke trusser på , men kun bukser ?
Kan sgu da ikke huske , at jeg tog trusser på FØR jeg lagde mig.
Næ , jeg mener så bestemt , at jeg om morgenen tog begge dele på.
Kan faktisk også godt huske , at jeg har det månedlige og har da også skiftet flere gange i løbet af dagen.
Er jeg blødt igennem ?
Næææ
Jamen , hvad er det så ??
Eneste mulige forklaring må være ..........
Bertil ..........
Han har sgu da kunne lugte , at jeg har mit månedlige , selvom der ikke var blod.
Uhhhmmm , har han da tænkt
Mor sover ,og nu går jeg igang med at hyggesnaske lige midt i centrum af disse dejlige bukser.
Jeg tror på denne teori , det bliver jeg ganske enkelt nødt til ellers er tiden kommet til :
- selvhjælpsgruppe
- operations af slap bækkenbund incl. blære
- blebil
- våde aftryk på andres stole
- vådliggerlagen ( hader at blive vækket brutalt af høj sirene )
Nå men ellers har jeg ikke så meget at berette fra Bertils side , men mon ikke han snart finder på noget igen.
Ha en go da allesammen
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.565
Man får sig altid et super godt grin, også er det ikke engang på sin egen bekostning..Hihihi.. ;o))
jan 2008
Følger: 78 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 100 Svar: 862
Skønt med lidt humor med selvironi. Men tror du ikke snart du skal have ham bertil undersøgt, den er jo helt gal. Har godt nok aldrig hørt om en hund, der i den grad, strinter, guffer, savler humper af ren lyst..
aug 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 10.279
Btw er der ikke en gruppe for overgangsalder herinde? (Tiden er vist også snart ved indhente mig ;o) )
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 127 Svar: 3.614
apr 2006
Følger: 72 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 51 Svar: 4.190
Du burde overveje at blive forfatter.. du har sandelig evnen til at skrive levende og meget humoristisk
jul 2007
Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.164
Glæder mig allerede til din næste historie
jul 2010
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 4 Emner: 41 Svar: 613
jan 2010
Følger: 42 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 403 Svar: 3.000
Og så kan jeg fortælle jer , at jeg igår kontaktede HA med henblik på , at få hentet alle mine tidligere indlæg.
Så vil jeg fremover gemme mine indlæg på en mere struktureret måde og så må vi se hvor langt det bringer.
Måske det på et tidspunkt kunne blive til noget læsestof for hundeinteresseret kvinder
I skal alle sammen have tak for jeres kommentarer , de varmer mig meget og efterhånden begynder jeg da også at tro på , at mine skriftlige udfoldelser kan blive til noget
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 7.085
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.565
Så "YOU JUST GO GIRL" ;o)))
Det er sgu for tidligt var min første