{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Et par billeder fra igår
  • #1   18. feb 2011 God morgen Rene :o)

Synes godt om de billeder, kan godt lide alt i baggrunden er sløret. Flotte billeder :o)

• #2   18. feb 2011 Tak Aino smiley

• #3   18. feb 2011 Det må være DK's mest fotograferede hund :o))

Flot arbejde endnu engang

• #4   18. feb 2011 Tina og Alex N: Det er jeg så ikke så sikker på det er ;oP Tror mange af os har mange billeder (nok mest dårlige) men men men så nice når Rene viser sine billeder frem, de er nemlig flotte, men giver også en fornemmelsen for hvor glad han er for sin dejlige hund :o) Så jeg synes han skal blive ved med det hehe

• #5   18. feb 2011 hehe....ja der bliver taget lidt af hende, det er en hyggelig måde at koble lidt af på.

Fie kan også kende forskel på rygsækkene, når det er fototasken der pilles ved, så er hun klar med det samme *G*

• #6   18. feb 2011 Dejlige skarpe billeder

• #7   18. feb 2011 Vil jeg gerne tro, tager selv mange billeder, men med digital cam, så håber en gang man kan få råd til et spejlrefleks et, ved så ikke om jeg vil kunne tage bedre billeder med det end med det jeg har nu, er ikke så god til det der med "nye" ting ;oP Den store søn her, han er ret så god til at tage flotte billeder med sit digital cam.... nyder gode flotte billeder :o)
    haha ja opmærksomhed vil hun da ikke gå glip af ;o)

• #8   18. feb 2011 Det må være skønt med en hund der poserer for kameraet..

Taco bryder sig ikke om den der kasse der stjæler sjæle og kigger på ham med et stort stirrende øje...

Det gør det lidt vanskeligt at få nogle gode billeder af ham hvis man ikke har en hjælper der kan aflede ham lidt

Kommentér på:
Et par billeder fra igår

Annonce