Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tandpine!!! hjælp
  • #1   20. feb 2011 Der findes akut tandlæge vagter. Prøv om du ikke kan finde en i nærheden af dig (google), og ring til dem. Det er svært at give gode råd, for tandpine kan være mange ting.

Rigtig god bedring.

• #2   20. feb 2011 En kold opvredet klud - evt et viskestykke med isterninger i - kan med fordel holdes på kinden.. Men pas på ikke at få frostskader.. Men som Gitte skriver - tandpine kan være mange ting.. Betændelse, tandbylder, en knækket tand, en rod der er rådden osv osv osv... Så afsted til tandlægen med dig.. Ring til vagtlægen, så kan de henvise dig til en akut tandlægevagt..

• #3   20. feb 2011 uhhh sådan sad jeg i sidste weekend. det eneste der hjalp var at have en flaske med is kold vand som jeg skyllede munden i hver gang smerten kom. det får nerven til at trække sig sammen..

ellers er der intet man kan gøre end at få startet en penicilinkur og komme til tandlge.

jeg fik lavet en rodbehandling mandag og havde fået kæbebetændelse.- skal ind og have en krone på på onsdag

• #4   20. feb 2011 Har du en næsespray i huset? jeg er nemlig gået til tandlægen et par gange, med kraftig tandpine, som viste sig at være bi-/ eller kæbehulebetændelse. Og der virker en næsespray altså ret godt smiley

Kommentér på:
Tandpine!!! hjælp

Annonce