{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
698 visninger | Oprettet:

Arbejder du hos Shell? {{forumTopicSubject}}

Så kan du måske opklare noget for mig. Når jeg køber noget på dankort, siger ekspedienten ALTID, at nu kan jeg taste min pinkode ca. et sekund før, jeg rent faktisk kan. Er det noget, i bliver bedt om at gøre opmærksom på som en høflighed?

Tilsyneladende viser terminalen nemlig, at den er klar lidt før på jeres side end på kundens og jeg opfatter det som en irritation fra ekspedientens side over, at jeg ikke táster min kode med det samme (altså når den viser klar på den anden side).

Ja, I know, der er nok større problemer her i verden, men det irriterer mig faktisk så meget at blive hundset med, at jeg er holdt op med at handle der, med mindre det virkelig er nødvendigt og nu er jeg blevet nysgerrig efter at finde ud af, hvorfor I siger det smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Arbejder du hos Shell?
  • #1   25. feb 2011 Damn hva er din skostørrelse? smiley

- Det var gas. Men mon ikke, det er en service ? Alle ekspedienter kan vel ikke være SÅ utålmodige i samme butik smiley

• #2   25. feb 2011 Alex
    Ja, jeg ved det godt, men jeg er altså ret "kræsen" når jeg skal ekspederes :D.
    Det er netop det, at jeg oplever det på tre forskellige Shellstationer, der får mig til at tænke, at de nok bliver bedt om det. Men det ER da irriterende, hvis tror jeg står og snorksover fordi de ikke ved, der lige går lidt tid, før den også er klar på min side smiley

• #3   25. feb 2011 Og jeg er forresten en solid str. 40, så de burde ellers være store nok smiley

• #4   25. feb 2011 Ja okay smiley Det må det, da absolut være så!
    - Jeg ved fra mit eget job (som ekspedient), at der kan være diverse "specielle" regler indenfor den enkelte butikskæde smiley

• #5   25. feb 2011 Haha ja okay. Så er det nok derfor, at de har trådt dig over tæerne smiley

• #6   25. feb 2011 Alex
    smiley nårh ja, det kan da være, jeg simpelthen bare har for store fødder. Nej, jeg ved jo godt, det er latterligt, så derfor siger jeg heller ikke noget i forretningen, men prøver bare at undgå den i stedet. Men nu er jeg jo alligevel blevet nysgerrig

• #7   25. feb 2011 Det er sgu godt nok smiley !

• #8   25. feb 2011 hehe. fedt du siger det. jeg oplever det sammen på den shell hvor jeg nogen gange tanker smiley

• #9   25. feb 2011 Marianne. Nu har jeg et alm. Shell benzinkort og uanset hvor på Sjælland jeg bruger det, så får jeg den samme besked, selv om at jeg skal vente lidt før at jeg kan taste min kode ind, så det er åbenbart alle plastik-kort.
    Jeg er som sagt Enig med dig i at det er ret irriterende, da jeg er et ret nervøst gemyt, så kommer jeg tit til at trykke forkert pga. jeg taster når de ber mig om det og ikke når "maskinen" skriver at jeg kan gå igang, og det gør så at jeg nogle gange skal "turen" igennem 2-3 gange før at handlen er registreret korrekt..

• #10   25. feb 2011 Jeg har arbejdet på Shell, og ja det er noget vi skal sige smiley Men kan berolige dig med at det er lige så træls at skulle sige det, som at høre det smiley

• #11   25. feb 2011 Michelle og Anita
    Åh hvor er det skønt. Eller, selvfølgelig er det irriterende, at vi har det sådan, men jeg troede virkelig kun, det var mig, der kunne lade mig gå på af sådan noget og det er jo altid dejligt ikke at være den eneste galning :).

Nå, men vi kan vel godt konstatere, at det er noget, de bliver bedt om at sige, så nu er jeg bare spændt på HVORFOR???

• #12   25. feb 2011 Maria
    Ved du, hvorfor I skal sige det og er I klar over, at den ikke er klar på kundens side endnu, når i siger det?

Hvis jeg fik det at vide, når den rent faktisk var klar og jeg måske ikke havde opdaget det, ville det ikke genere mig. Det er det med, at man ikke selv får chancen. Jeg har endda prøvet at stå med fingrene på tasterne og kigge på displayet for at signalere, at jeg var klar og fulgte med, men det hjalp ikke smiley

• #14   25. feb 2011 Cathrine
    Men det går jo ikke hurtigere af, at man får det at vide FØR man alligevel kan taste??

• #15   25. feb 2011 sjovt har tænkt det samme flere gange.. men de sidste par gange jeg har været på shell har de ikke gjort det, står også og kigger hvornår jeg kan hehe..

• #16   25. feb 2011 Jeg vil da godt lige sige at det ikke genere mig til hverdag når humøret er iorden, men de dage hvor nerverne sidder uden på tøjet, der føler jeg bare at alle i butikken står og glor hånligt på mig fordi de ikke gider vente på at jeg får snøvlet mig færdig..selv om det kun går langsomt i mit hovede, men kors hvor jeg kan blive stresset af det og så nervøs at jeg lige må ta en smøg før jeg kan køre derfra fordi jeg må vente på at benene stopper med at dirre. ;o))

Catrine. Jeg ser det underligt nok kun den anden vej på de stationer hvor jeg helst handler.
    Der står medarbejderne og snakker sammen eller bare glor tomt ud i luften, mens der kun er 1 kasse åben og køen går fra kasssen og slanger sig gennem butikken hen til døren, og den eneste som betjener kunder står og laver franske hotdogs så det tar en evighed at betale når man bare har tanket. ;o))
    Man sku tro at de fleste havde været i lære hos netto eller i aldi.
    Sorry, ta det ikke personligt vel.. men sådan føles det på den anden side af disken..

• #17   25. feb 2011 Nu har jeg dælme handlet på Shell i Ishøj maaange gange, og har ALDRIG opleve at der er blevet sagt det!
    Tror nu heller ikke det ville genere mig hvis det blev sagt! *GG*

• #18   25. feb 2011 TS: bogstaverne på skærmen er meget lille og det jo ikke alle der ser lige godt så måske er det bare blevet indført at man siger det til alle?

Jeg får det også altid af vide på den lokale tank smiley Og kommer der jævnligt smiley

• #19   25. feb 2011 A-S Det er ikke det at de siger det, det er måden at de siger det på ;o))
    Det ved du da gooodt. Hehehe..

• #20   25. feb 2011 Anita - Jamen de siger det jo slet ikke? smiley

• #21   25. feb 2011 Indfør forbud
    Hmm, dvs. de insinuerer at jeg trænger til briller? Nu er jeg ikke bare irriteret men også fornærmet :D.

• #22   25. feb 2011 har jeg også prøvet.... jeg er så bare så flabet anlagt, at jeg bare siger : "nææææh..... men NU kan jeg " ;o)

• #23   25. feb 2011 har jeg også prøvet.... jeg er så bare så flabet anlagt, at jeg bare siger : "nææææh..... men NU kan jeg " ;o)

• #24   25. feb 2011 T&M
    Det er det, jeg har lyst til at sige HVER gang, men jeg kan simpelthen ikke få mig selv til det :D.

Jeg synes egentlig, det er ret sjovt, at så mange har bidt mærke i det. Måske skulle man alligevel skrive til Shell, da det jo tydeligvis ikke opfattes som en service af kunderne

• #25   25. feb 2011 Haha de kan se du mangler dine hornbriller og ydermere mener de at du er fuldstændig idiot smiley Sådan Shell, det god service smiley

• #26   25. feb 2011 Indfør forbud
    Ja, er det underligt, jeg prøver at undgå dem? smiley

• #27   25. feb 2011 Haha nej det måske helt legalt smiley

Jeg har selv arbejdet på Shell, det er dog nogen år siden og der havde de ikke de system. Da de så fik nye ejere, som jeg virklig ikke kunne med, sagde jeg op.

Den dag i dag når jeg kommer ind og de er der, snakker de næsten ikk til mig smiley De blev meget fornærmet over jeg sagde op den gang...

Men når det er den eneste tank i km afstand, så må det jo være sådan smiley

• #28   25. feb 2011 Indfør
    Det lyder da heller ikke særlig fedt :(. Ja, jeg kryber også til korset når jeg mangler smøger og nabotanken har lukket og jeg ellers skal 5 km. til den næste. Så lever jeg et kort æjeblik med deres fornærmelser smiley

• #29   25. feb 2011 Jeg tager det ikke så tungt smiley De er nogle meget meget sære mennesker og efter de har overtaget den, har de mistet rigtig mange kunder smiley

En af de gode ting ved den tak førhen var personalet smiley De/vi var altid meget imødekommende, kunne lave fis med kunderne osv osv... den tidligere ejere var også en fantastisk mand og shef og hvis han var der den dag i dag, arbejde jeg der nok stadigvæk smiley

Det os kun hvis jeg liiige har glemt smøger, ellers så holder jeg mig som regel væk smiley

Kommentér på:
Arbejder du hos Shell?

Annonce