18.848 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Sove med hårkur i? Sove med hårkur i?

Godaften alle

Jeg har hørt om mange der lader en hårkur sidde i natten over. Kan man godt det, uden håret bliver fedtet eller måske endda tørt? Og hvad skal man putte over håret, så det ikke er over hele sengen hele næste morgen? :O)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sove med hårkur i?
  • #1   26. feb 2011 Du kan få hårkure som skal sidde natten over, eller hårkure som ikke skal skyldes ud.. smiley Men har ikke prøvet at lade en alm. hårkur sidde hele natten, da der som regel altid står at kuren kun skal trække 5 min..

• #2   26. feb 2011 jeg plejer bare at sove med et håndklæde over puden...
    BRuger alm 5 mins kur.... og ja håret bliver fedtet.. men også blødt og lækkert

• #3   26. feb 2011 Håber det er ok jeg bruger din tråd til at stille et spørgsmål smiley Kan man sove med balsam i når man ikke har mere hårkur?

• #4   26. feb 2011 Så hvis jeg bare putter det i håret og ikke i hovedbunden, så kan man godt? Hvad sker der hvis man lader det sidde i hårbunden?

Når jeg tænker fedtet hår, så tænker jeg at når man har skyllet det ud, om det så bliver fedtet?

• #5   26. feb 2011 Man kan godt sove med balsam, og alm. 5 mins hårkur ja smiley Olie er også godt at putte i håret, og sove med natten over.. Ligger gerne lige et håndklæde over puden- og går en lang tur med vovsen, så jeg sover tungt om natten, så er det ikke over hele sengen smiley

• #6   26. feb 2011 Renee: tror vidst nok at det er fordi at man får fedtet hår ved at putte hårkur helt ned i hårbunden.. Kur er jo også kun til at putte i spidserne..

Normalt vasker jeg hår hver 3 dag. 2 gange med shampoo. Først fjerner det skidtet og anden gang plejer det håret altså shampooen og så bruger jeg balsam i spidserne da jeg har meget lang hår ellers er det træls at rede ud.. Og så bruger jeg en slags olie til at putte i spidserne da de risikere at blive slidte.. Bruger hårkur 1 gang i måneden.. Bruger det lidt hyppiere i sommerperioden altså hårkur..

Hvordan plejer og vasker I jeres hår?

• #7   27. feb 2011 Den hårkur jeg bruger skal ikke skylles ud, og den fedter slet ikke...:-) Og så dufter den bare så skønt, og håret bliver så lækkert..:-)

• #8   27. feb 2011 Jeg bruger en 3 minutters kur fra mærket "Aussie", jeg plejer normalt at lade den side i en halv time-en time, men så hørte jeg netop at der er flere der sover med deres hårkure i håret. :O)

Jeg vasker mit hår ca. hver 2-3 dag, med shampoo og balsam og så hårkur en gang i ugen, nogle gange flere :O)

• #9   27. feb 2011 Jeg vasker mit hår hver anden dag - men skyller kun igennem med shampoo én enkelt gang, da shampoo udtørrer hovedbunden, og jeg har hovedbundspsoreasis, derefter bruger jeg balsam i spidserne, og én gang om ugen bruger jeg hårkur. Når mit hår er håndklædetørt putter jeg et plejende og varmebeskyttende produkt i - har nogle forskellige fra Redken og Kérastase som jeg synes er super gode smiley

• #10   27. feb 2011 Ikke et svar på spørgsmål - blot et godt råd...

Har en stor bøtte kokosolie fra urtekram - bruger det til madlavning, men bruger det også til huden og håret:-)

-Det er den bedste hårkur jeg har prøvet - og så er den meget drøj i brug - koster mellem 60-80 kr
    - Jeg har tør hud i hovedbunden efter så meget kulde denne vinter, og håret er også tørt og kedeligt - og det hjælper mod begge disse ting!

-Gnider håret godt ind i olien, og lader det sidde så lang tid jeg har lyst - evt. natten over -

Det fedter ikke så meget som andet olie, og er nemt at få ud af håret! - Dog er det en god idé at gnide håret ind i shampoo FØR der kommer vand i...

• #11   27. feb 2011 Camilla C:

Hvilken hårkur er det du bruger? :))

• #12   27. feb 2011 Den hedder: NAK bio-marine.
    repl.ends
    LEAVE-IN MOISTURISER.

Hvid tube med lilla skrift..:-) Købt hos frisøren..:-) super lækker..

• #13   27. feb 2011 Jeg giver det babyolie,i hele håret.. smider et håndklæde om hovedpuden og håret og om morgenen gnider jeg det ind i en stor mængde shampoo og skyller ud smiley

• #14   27. feb 2011 Camilla C:

Tak for oplysningen.... bruger selv flere produkter fra NAK :))

• #15   27. feb 2011 Blue Pearl..:-) Selv tak..;-) Syns den er super god..:-) Og ikke så dyr..:-)

Kommentér på:
Sove med hårkur i?

Annonce