Øv :'( Øv :'(
Syntes at det virker lidt som om at verden er lidt imod mig lige i øjeblikket ...
D. 11. februar, måtte vi aflive vores elskede boxer. Da han var blevet meget syg, i løbet af meget kort tid, og vi følte ikke at han skulle rives igennem mere, efter mange dyrlæge besøg forskellige steder og diverse undersøgelser, så vi valgte at gøre det bedste for ham. Men selvom det er det bedste for ham, så gør det jo stadigvæk ubeskriveligt ondt og han er meget savnet.
Vi besluttede os så for, at vi ikke kunne undvære at have dyr, men vi følte os ikke parate til at få én ny hund, vi valgte i stedet af få to katte, da jeg altid har haft én stor kærlighed til katte, og har altid haft katte, inden jeg fandt sammen med min kæreste, som jo så havde den lille guldklump Mario.
Nu viser det sig så, at jeg efter at have fået astma og er blevet meget overfølsom overfor mange ting, efter arbejde i et dårligt arbejdsmiljø, at jeg er allergisk overfor katte så de to små dejlige kattekillinger, der render rundt omkring benene på os, skal vi have fundet et nyt godt hjem til ... Og det gør så afsindigt ondt! Havde ikke forestillet mig at jeg nogensinde skulle udvikle allergi overfor et dyr
Og som skrevet i starten af emnet, så føles det lidt som om at verden er lidt imod mig (os) lige nu.
Og selvom jeg jo på ingen måde kunne vide at jeg var allergisk overfor katte, så har jeg så ekstremt dårlig samvittighed overfor de to små, og det bliver ikke sjovt at skulle finde nyt hjem til dem, og prøve at forsikre sig selv om at de får ét dejligt liv det nye sted...
Jeg blev lige nød til at komme af med det. (Det hjælper jo en gang imellem at komme ud med det).
jun 2007
Følger: 39 Følgere: 38 Hunde: 1 Emner: 154 Svar: 1.970
Finder der ikke noget medicin du kan få mod din allergi?
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 3.215
Jeg ved da et Mette herinde fra, både hende og hendes mand er allergikere, men de har to labber rendende. Det er da værd at undersøge.
dec 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 148 Svar: 3.800
Men ja kan du ikke få noget medicin mod allergien?
sep 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 3 Emner: 34 Svar: 258
dec 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 148 Svar: 3.800
Ja så er det godt nok ikke sjovt..
jan 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 40 Svar: 388
Mange kram herfra.
sep 2009
apr 2007
Følger: 36 Følgere: 34 Hunde: 6 Emner: 158 Svar: 1.463
jeg havde os verdens dejligste kat og var så fantastisk glad for hende og så fik jeg os katteallergi. kun lige sådan at jeg ikk ka bo sammen med dem, så ka godt komme i hjem hvor der bor katte.. og blev nødt til at gå af med min dejlige kat.
med hensyn til det der medicin så ska man passe på. for hvis man har fået allergi og "ignorere" det i lang tid, altså feks ved at bo sammen med katte selvom man er allergisk overfor dem, så ka man gøre allergien værre og rent faktisk blive allergiske overfor andre ting, feks hund og andet.
så hellere finde nyt hjem til de 2 små nu end at beholde dem og sku af med dem senere fordi din allergi så er blevet så slem at du slet ikk ka tåle dem og slå det hen med allergi..
men det er et meget hårdt valg og håber du finder nogle rigtig gode hjem til dem
sep 2009
jan 2008
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 211 Svar: 1.238
Øv :'(