460 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Kan man tillade sig det ? Kan man tillade sig det ?

Hej HG

Min kæreste og jeg skal jo flytte fra det hus vi lejer nu til et andet hus. Vi kigger derfor rundt omkring efter nogle lærke huse. vi har fundet et som passer super godt til os både pris og det hele.
men jeg tænker lidt. vi kender hende som udlejer det hus vi bor i nu, hun vil sælge huset her til den 1/5 hun ville lave en kontrakt fordi vi har snakket om vi gerne ville have 3 måneders opsigelse. men kontrakten er ikke kommet endnu efter en måned og jeg tænker kan vi godt tillade os og sige vi flytter f.eks her den 1/4 ? uden de 3 måneders opsigelse fordi jeg er ret træt af at vente på den kontrakt og nu hvor vi har fundet noget vi gerne vil bo i kan man så godt tillade sig selv at flytte ?

Hvad mener i ?

Mvh Nana og Jannich

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan man tillade sig det ?
  • #1   1. mar 2011 Jeg ved godt vi bare kan gøre det. da vi ikke er på nogen kontrakt. også at hun bare kan smide os ud når som helst. men vi kender hende og det var hendes afdøde søn som boede her sammen med min kæreste som var på kontrakten. men syntes bare det gør så langsomt det er helt vildt med at få lavet en kontrakt til os.

og nu hvor vi har fundet noget som ser godt ud og vi godt vil bo der. om det måske er lidt ondt overfor nuværende udlejer smiley

• #2   1. mar 2011 I har retten på jeres side og dog..

kan i dokumentere at I har efterspurgt en kontrakt??

Du skriver din kæreste var på kontrakten??

Er den kontrakt ikke opsagt eller udløbet er den stadig gældende..

• #3   1. mar 2011 Det er min kærestes afdøde kammerat der var på kontrakten. min kæreste var ikke på den smiley Regner med den er opsagt da det er den afdødes mor som er udlejer smiley

Vi kan ikke dokumentere for vi venter på kontrakten.

• #4   1. mar 2011 Har I aldrig stået på kontrakten kan I flytte dagsdato..
    Og jo man kan godt dokumentere man ikke har fået en kontrakt, man kunne f.eks have skrevet til hende at man ønskede at bede om en kontrakt, på den måde kunne I , hvis det ender i retten dokumentere at I har gjort jeres for at få en kontrakt, når det kun er mundtligt er der ingen dokumentation for at I rent faktisk har spurgt efter kontrakten jo smiley

MEN for at komme til pointen, så kan I fraflytte jeres lejemål dagsdato da I ikke er bundet til huset. Dog skal I huske så kan der komme problemer med tilbage betaling af depositum, samt hun kan sige at så skal I ud fordi så bor I der faktisk slet ikke... smiley

Kommentér på:
Kan man tillade sig det ?

Annonce