Uuuhhhh , hvor er det træls , at man.. {{forumTopicSubject}}
endelig har fået bygget et kanon job op , med de fedeste mødetider , lønnen er ok og selve arbejdet er inspirerende og så løber man surt i det pga. selve arbejdsmiljøet forårsaget af to nye medarbejder.
kigger rundt på de forskellige muligheder der er rent jobmæssigt og INTET kan overhoved måle sig med de vilkår jeg har
kan enten holde mig mund og passe mit ....
eller søge noget andet med meget dårligere betingelser såsom ...
dårligere løn
meget dårligere arbejdstider
og arbejdsopgaver jeg ikke længere brænder for
jeg er uddannet social og sundhedsass. , arbejder 20 timer om ugen man-tirs -tors og fredag fra kl. 10 til 15 med flekjobtilskud
fri alle weekender , alle helligdage samt uge 29 - 30 og 31 , dagene op til påske og kristi himmelfarts dag har jeg selvfølgelig også fri
ganske umuligt at finde noget der matcher dette job , men hold kæft hvor er de dumme de kæ.......
BØVS og hvad ville i prioritere i denne situation ...
ordentlig psykisk arbejdsmiljø = nyt job
eller
kanone mødetider , fede opgaver , god løn ect. ect. og så acceptere de møg kæ...... ??
apr 2008
Følger: 36 Følgere: 38 Hunde: 2 Emner: 273 Svar: 3.146
Er det nogen over dig altså ledere ??
Ellers ville jeg snakke med mine andre kollegaer og evt. kalde ind til møde om at arbejdsmijøet ikke er optimalt for dig og evt. komme med nogle ideer til gode måder at løfte samarbejdet
apr 2009
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 216 Svar: 3.221
Har du prøvet at tale med dem? Evt. snakke med den øverste chef omkring tingene? Min mor havde dårligt arbejdsmiljø og hun røg helt ned i kulkælderen! Så jeg synes virkelig du skulle tage en snak med en der kan gøre noget ved det, især hvis du alligevel overvejer noget andet - så har du jo ikke noget at miste? Held og lykke
jul 2010
Følger: 59 Følgere: 53 Emner: 215 Svar: 12.762
jan 2010
Følger: 42 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 403 Svar: 3.000
tale med ledelsen
som tænkt så gjort .... for 4 uger siden !!!