{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
558 visninger | Oprettet:

Sambo Søges (københavn) {{forumTopicSubject}}

Ja, det burde måske være i Markedet, men nu er det sådan at intet er sikkert da min bror har fået første valg, men ikke ved om han kan flytte ind.

Min sambo meldte i dag at han flytter pr. 1/7-06 og efterlader mig i lejligheden.

Jeg bor på Rigensgade i hjertet af København, 150m fra Kongens have og en 4 minutters gåtur til Østerport station. 1. sal med udsigt over Nyboder, lige over en kiosk og ellers masser af indkøbsmuligheder lige i nærhed (DøgnNetto, Brugsen, Fakta, Irma).
Lejligheden er gammel, derfor slidt, men er på 90kvm med stort køkken, et lille bryggers med vaskemaskine og et *behageligt* badeværelse (bruser, toilet og rimelig gulvplads). Mit eget værelse er meget småt og bygget inde i stuen (meget lyt), som der derfor ikke er adgang til når jeg sover, medmindre man er meget stille.
Det værelse der nu bliver ledigt er på 9 kvm med udsigt til gården.
Det er tilladt at have dyr, men jeg har selv en lille Sheltie så det er meget vigtigt at der kan være plads til os alle (altså helst ingen vildt store hunde).

Depositum 9450,- pr person
Husleje 3150,- pr person, inkl varme/el (vi fungerer som varmemestre: vasker trapper/skifter pærer/ tænder varme / skovler sne)

Disse er ca. priser da jeg endnu ikke har fået den nye kontrakt i hånden, men jeg ville lige melde at jeg muligvis får plads (medmindre min bror tager den, men han ved det ikke endnu).
Jeg foretrækker en omkring min egen alder (21) som er åben for dialog da vi begge skal *være her*. Det skal ikke være *min* lejlighed + gæst, men jeg kræver en vis medbestemmelsesret (det skal dog lige nævnes at jeg er ret medgørlig).
smiley

Ryger/ikke ryger er uden betydning.

Jeg melder igen så snart min bror bestemmer sig og jeg har fået kontrakten i hånden. Det bliver forhåbentlig engang i næste uge.
Så har i da tid til at tænke over det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sambo Søges (københavn)
Kommentér på:
Sambo Søges (københavn)

Annonce