{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
815 visninger | Oprettet:

Det var en lidt grim oplevelse.. {{forumTopicSubject}}

Jeg arbejder i en tøj butik i et turist område, og her for 4 uger siden havde der været et bevæbnet røveri herude, bilen var stjålet, nr. pladerne var stjålet, og samtlige ting i bilen var også stjålet. Tyvene var ude i et miljø med stoffer.

I dag er jeg så på arbejde, her er ikke rigtigt noget at lave for tiden, så jeg sad og hyggede mig med Heste-nettet, hestegalleri og hundegalleri. smiley , Da jeg så kan høre jeg får kunder, kommer der to rigtig mærkelig typer ind, de lignede nogen der havde boet på gaden de sidste 5 år. I det jeg når at opfatte det, ringer de oppe fra den lokale brugsen og siger at der render nogle skæve typer rundt herude og at de har parkeret ved siden af min butik. Alt går bare i stå for mig i det øjeblik, og jeg kan mærke jeg seriøst skal tisse helt vildt. Da de sidste kunder går ud, fordi de to herre opføre sig ubehøvlet, er jeg HELT alene i butikken sammen med dem, der flyver tusind tanker rundt i hovedet på mig. Efter en evighed (føles det som) kommer en fra de andre butikker løbende over vejen og kommer ind til mig, og blinker til mig. Jeg var lettet. Da de endelig havde forladt butikken, løb jeg hen og låste døren, skyndte mig at ringe til Brugsen og fortælle bilens navn og nr. plade. Med det samme kom politiet, og vi skulle alle afhøres, af hensyn til hvordan de så ud, osv. Da det var nogle kendte kriminelle fra vores by (hvilket jeg ikke anede) og de havde kontakt med dem der havde lavet det seneste røveri herude,

Det kan virkelig godt være det lyder af lidt, men jeg var så bange, jeg vidste ikke om jeg skulle tisse i buskerne eller græde, man ved aldrig hvad de kan finde på, og i det lange løb ventede jeg bare på de trak en pistol frem og bad mig tømme kassen!

Puha sikke en dag!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det var en lidt grim oplevelse..
Kommentér på:
Det var en lidt grim oplevelse..

Annonce