{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.047 visninger | Oprettet:

abyssinier kat {{forumTopicSubject}}

Ved godt at det her ikke er kattegalleri, men håber på at her også er nogle katteejere til stede, da jeg nægter at betale 59 kr for at oprette en tråd :(!

Jeg har besluttet mig for at få en kat, når jeg flytter hjemmefra om et halvt års tid smiley og jeg har forelsket mig i abyssinieren, som passer perfekt til mig og min kæreste, når jeg læser om den, men det eneste der bekymrer mig er at der står at abyssinieren ikke er god til at være alene hjemme i længere tid uden en anden kat eller en hund.. I de første 4 måneder vil jeg gå i skole, så der ville den ikke være alene hjemme vildt meget..
Men efter det, vil jeg og min kæreste være på arbejde som de fleste andre fra 8-16 så mit spørgsmål er bare, kan den godt klare de 8 timer alene?? Eller er det nødvendigt at anskaffe sig to af slagsen smiley

Og hvaf er jeres erfaring med to katte, personligt bryder jeg mig ikke om at have to hunde på samme tid, men hvordan er det med katte smiley ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskmaskinens hovedafbryder virker ikke og dermed kan den ikke tændes 810 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.590 kr.
  • Kun udevndig vinduespudsning på 1. sal 300 kr.
  • Opsætning af gips på lille område af skråvæg. 2.000 kr.
  • Vvs-installatører 2.000 kr.
  • Jeg har brug for hjælp til at få hængt 2 lamper op 375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  abyssinier kat
Kommentér på:
abyssinier kat

Annonce