Virkelig rørende! {{forumTopicSubject}}
Hej HG
Jeg har lige set filmen Daylight med Sylvester Stallone.
Jeg som ikke har set den så handler det om en tunnel som bryder sammen og så er der nogen overlevende som desperat prøver at kommer ud og så sker der en masse.
men tråden her mest omkring dette:
Der er et ældrepar som har en hund ved navn Cooper som var deres afdøde søns hund. hunden var 10 år gammel. Da de skal svømme under noget vand for at komme til et andet rum, bliver hunden væk fra dem og konen bliver meget såret da hun ser Cooper som en del af sin søn. men manden trøster så damen. Da de skal videre fordi det rum de er i er ved at blive oversvømmet mister manden konen også og bliver tvunget til at efterlade hende
De kommer nu til et rum hvor de ser en udvej, de skal op af nogen trapper lavet af træ som falder fra hinanden så de skal skynde sig. men pludselig når de alle er kommet op så høre man en hund gå fra vandet af den prøver desperat at komme op af vandet og de fleste siger de skal lade den være men Kit ( Sylvester ) kommer ned og hjælper hunden op. manden er overlykkelig!
Manden og hunden overlevede og hvor er det dog utroligt at hunden fandt ham! troede jeg virkelig ikke kunne lade sig gøre eller?
Manden var jo parat til at springe, hvor er det rørende hvad man gør for sin hund!
tror du at du ville spring i efter den?
puha jeg er stadig helt rørt : /
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 65 Svar: 1.069
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 65 Svar: 1.069
Virkelig rørende!