{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
805 visninger | Oprettet:

Iphone - problemer med ny opdatering. {{forumTopicSubject}}

Håber der er nogen der kan hjælpe mig!
Jeg opdateret idag min Ipohone 3gs, til det nye software der er kommet (4.3). Men nu har jeg et problem, den har valgt at slette ALLE mine billeder - altså alle dem jeg har liggende på min computer i mapper, og har valgt skulle lægges over på min Iphone.

Men efter jeg opdateret min telefon, forsvandt de alle - og jeg kan ikke få nogen billeder over på min mobil nu. Hver gang jeg prøver at overføre (synkronisere), så skriver Itunes: "Nogle af dine fotografier blev ikke kopiret til Iphone, fordi de ikke kan vises på din Iphone".

Nogen der ved hvad der er galt? Og hvordan jeg fikser det, for vil da meget gerne have alle min billeder tilbage på min telefon igen smiley

- Det skal sige at selvom jeg går ind, og vælger diverse mapper med billeder, og siger de skal lægges over på telefonen igen, så er det den kommer med denne besked "Nogle af dine fotografier blev ikke kopiret til Iphone, fordi de ikke kan vises på din Iphone"...

Jeg har en mappe med omkring 200 billeder i, som har været på min telefon siden jeg fik den - den blev så slettet efter jeg opdateret igår, prøvet så at lægge den over igen, men nu overføre den kun 22 af billederne til telefonen, og kommer så med den besked....

Nogen der har nogen ideer om hvad der er galt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Iphone - problemer med ny opdatering.
  • #1   15. mar 2011 Jeg har nu fundet ud af hvad der er galt - eller nogenlunde. Jeg skal rykke ALLE billeders placering, for at de kan lægges over på min mobil :-((

    Så jeg skal nu igang med at lave nye mapper, og flytte over 1000 billeder - hvis jeg gerne vil have dem på min mobil..


Kommentér på:
Iphone - problemer med ny opdatering.

Annonce