PCOS'er / Mad uden stivelse.. Hjælp {{forumTopicSubject}}
Nåårh jeg har indset, at hvis jeg skal tabe mig, skal jeg have min stivelse ud af kosten.
MIT store problem er bare, at jeg har RIGTIG svært ved at undvære rugbrød.... Især om morgen, hvor jeg også skal have en del piller (pga alt muligt).
Har siddet og googlet efter lister på mad uden stivelse, idet jeg har glemt, hvad det er der indholder stivelse
Ved dog godt at jeg skal undvære brød, kartofler, ris, pasta.
Og Hvis jeg skal have gulerødder, skal de være rå, da de når de er kogte bliver til stivelse.
Men kunne virkelig godt bruge en liste over ting jeg skal undgå.
Og evt. ideer til forskellige opskrifter til morgenmad, frokost og aftensmad uden stivelse....
Nogen der hjælpe... Evt. bare med henvisninger til hjemmesider... For NU skal jeg bare.....
Så.... starter lige med at lægge sodavanden helt på hylden. Det må være første skridt
Men hjælp mig videre, hvis I kan
sep 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 27 Svar: 181
www.pcoforum.dk
www.frkskrump.dk
http://www.facebook.com/#!/pcoforum
www.pcoinfo.dk
Og så er der www.madlog.dk hvor der er mange grupper for os med PCO, hvor vi hjælper og guider hinanden.
Ellers kan bogen "Spis dig gravid" anbefales. Ignorer titlen, den handler om kost til kvinder med PCO.
okt 2008
Følger: 29 Følgere: 22 Hunde: 2 Emner: 236 Svar: 1.082
Takker for linksne...
Bogen har jeg.... Men orker ikke at læse den hele igen lige nu... Jeg vil bare i gang nu og her
apr 2006
Følger: 42 Følgere: 59 Hunde: 1 Emner: 923 Svar: 5.107
jul 2004
Følger: 20 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 94 Svar: 1.808
PCOS'er / Mad uden stivelse.. Hjælp