2.067 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Ondt i ryggen Ondt i ryggen

Nu er det min tur til at oprette en sygdomstråd.

Jeg siden tirsdag morgen haft ondt i ryggen. Eller det vil sige, ikke ondt som sådan, men hvis jeg bøjer bag over og for over til en bestemt vinkel, så gør det ondt. Men det er ikke i musklerne. Det er lige midt på rygraden og føles ikke som muskelsmerter, men mere som et ømt blåt mærke, som jeg "trykker" på ved at bukke mig. Det er super ubehageligt og en meget uvant fornemmelse.

Jeg har siddende arbejde til dagligt, cykler og går hver dag og styrketræner 2 gange om ugen ca. Da det begyndte var det dog en uge siden, jeg trænede sidst.

Nogen som har en idé om, hvad det kan være?

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 stk væg lamper og et puslebord. Har ingen redskaber selv til dette. 400 kr.
  • Opgravning af 5 stk. buksbom stubbe 3.000 kr.
  • klip af hæk 900 kr.
  • Elektriker 580 kr.
  • Hovedrengøring 950 kr.
  • Oprydning efter bryllup 5.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ondt i ryggen
  • #1   18. mar 2011 Jeg synes bare overhovedet ikke, at jeg har lavet noget med ryggen. I hvertfald ikke noget, som kunne give et blåt mærke

• #2   18. mar 2011 Ja jeg må nok forbi doktordamen... Tak for budet

• #3   18. mar 2011 Hvis det er et afgrænset område og smerten ikke trækker nogen steder hen, så ville jeg tage den helt med ro.

• #4   18. mar 2011 Chardame: vi har også snakket om, at det kan være manden, som har tævet mig i søvne. Jeg vågner tit med blå mærker de mærkeligste steder...

CH: det er et meget afgrænset område- max en 5-krone midt på rygradden.

• Fubert
    Fubert Online Tilmeldt:
    jun 2009

Følger: 1 Følgere: 37 Hunde: 1 Svar: 4.329
    #5   18. mar 2011 Det minder mig om at jeg også havde ondt i ryggen på den måde du beskriver. Jeg gjorde ikke noget ved det men undlod bare at gøre alt for meget der ville gøre ondt. Og nu kommer jeg så til at tænke på at det er væk smiley Så mon ikke det er forholdsvist harmløst.
    Men god bedring alligevel.

Kommentér på:
Ondt i ryggen

Annonce