Første træningsdag:-) HÅRD! {{forumTopicSubject}}
Så startede Balder til træning. Nøøøj det var hårdt. alt andet end at træne var sjovt. Så han træk og alt mulig. Jeg er helt ødelagt i arme og skuldre. men han skal jo også lige have en chance. nu er alt skrevet ned vi har øvet idag, så det træner vi intens i næste uge, så vi forhåbentlig kan vise noget godt næste gang:-)
men fik ikke lige spurgt træneren om en af øvelserne, hvordan man gør det bedst. for ja der spassede Balder lige ud igen, så jeg kom fra det. men en af øvelserne gik ud på at jeg skulle se hans tænder, nogle fif til det? så han synes det er behageligt.?
Balder er bare færdig. han har sovet fra kl. 12 til 16. Så vækkede jeg ham, så han lige kunne komme ud og tisse. men hvad gør han? ligger sig lige uden for døren. haha:-) Og nu sover han igen i kurven.
okt 2007
Følger: 18 Følgere: 7 Hunde: 5 Emner: 138 Svar: 3.981
Det er hårdt at gå til træning..
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 446 Svar: 3.660
jul 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 189 Svar: 545
Han er godt nok fuldstændig færdig. Han sover stadig. og vi var hjemme ved 11 tiden. hehe
Så tror i ikke det er en ide, ikke at træne mere idag? begynde intensiv imorgen? selvfølgelig det med tænderne, gør jeg når vi nusser nu fremover. men han sover bare.
okt 2007
Følger: 18 Følgere: 7 Hunde: 5 Emner: 138 Svar: 3.981
Synes nu godt de kan være trætte et par dage, så alt for intensivt skal det nok ikke blive.
apr 2010
Følger: 5 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 138 Svar: 1.889
apr 2010
Følger: 5 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 138 Svar: 1.889
Første træningsdag:-) HÅRD!