{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.887 visninger | Oprettet:

Av av av nyresten? {{forumTopicSubject}}

Av! Jeg har siden igår eftermiddags haft ondt!
Smerten befinder sig i venstre side af maven og trækker sig om i lænden og videre ned i lysken.. Av for pokker! Jeg kan ikke finde nogen stilling jeg kan ligge eller sidde i uden det gør ondt. Hvis jeg står op får jeg kvalme. Ved ikke om jeg har feber ejer ikke et termometer, men det ene øjeblik fryser jeg, det næste sveder jeg -.-
Jeg er alene hjemme så kan ikke rigtigt kontakte lægevagten for ved ikke hvordan jeg skal komme helt derud..
Iiiiiiiih hvor er det trælst! Smertestillende virker ikke! Hvad kan det mon være.. Har haft det før dog ikke så slemt...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Av av av nyresten?
  • #1   21. mar 2011 Sidder blindtarmen ikke i venstre side?

• #2   21. mar 2011 Forresten hvis det skulle være nyresten, hvordan stiller de så dianogsen? Er det ikke ved en urinprøve og det tager en evighed? Skal til begravelse imorgen.. Så orker ikke hvis de vil indlægge mig..

• #3   21. mar 2011 Undskyld mente - sidder blindtarmen ikke i højre side?

• #4   21. mar 2011 Du kan altså godt få lægevagten til at komme ud til dig, du skal bare insistere på, at du ikke selv kan køre eller har nogen der kan køre for dig. Så bare fat i telefonen og ring-
    God bedring

• #6   21. mar 2011 Det kunne også være nyrebækkenbetændelse.
    Men ring til vagtlægen og sig du ingen muligheder har for at komme dertil, så skal de komme til dig. Det tager måske længere tid, hvis de har noget helt akut, men de skal komme ud til dig hvis ikke du kan komme til dem.

• #8   21. mar 2011 Der vil typisk være blod i urinen ved nyresten - så det vil lægen umiddelbart kunne se. For at fastslå diagnosen endeligt, skal der en scanning til. Men det kunne godt lyde som nyresten - og faktisk er det ikke ualmindeligt, at der samtidig også er en infektion som fx nyrebækkenbetændese. Begge dele er meget smertefulde - så fat i lægen, så du kan få noget smertestillende og evt. antibiotika. Nogle gange indlægger de, andre gange ser man lige tiden an. Min datter har prøvet begge dele..

• #9   21. mar 2011 smiley også bare det så dumt tidspunkt at blive syg smiley min mor er 1,5time herfra og resten af min familie er stort set på arbejde. Så kan ikke rigtigt få nogen til at hjælpe..
    Også skal jeg til min farfars begravelse imorgen tidligt.. Dumme lorte dag...
    Ved ikke om jeg skal ringe derud.. Eller vente til min mor kommer hjem ved 22-23 tiden i aften.

• #10   21. mar 2011 Bare ring derud og hør hvad de siger smiley

• #11   21. mar 2011 Hvis det er nyresten, foeler jeg med dig.
    Lider selv af det, og det er ubeskriveligt smertefuldt!

Der findes noget specielt smertestillende man faar mod nyresten, det skulle virke bedre end Morphin paa netop nyresten.

• #13   21. mar 2011 Jeg har de sidste 2 timer ligget med varmetæppe, det har hjulpet lidt. Det er lige pt værst i ryggen samt lysten. Jeg vil lige prøve at tage lidt mad og se om det hjælper. Jeg vil ikke sige jeg skriger af smerte, men jeg ligger og vrider og har ondt, det er første gang jeg har haft så ondt i mave ihverfald. Hvis det ikke er blevet bedre bagefter må jeg ringe derud.

Kommentér på:
Av av av nyresten?

Annonce