903 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

jeg håber sådan :o) jeg håber sådan :o)

vi bor pt hos min kærestes forældre, det har vi gjort siden november, da gården vi boede i, blev solgt.
vi venter og venter bare på og få et tilbud hos et boligselskab, hvor vi gerne vil bo , så vi kan få vores eget igen.. (føler mig som en teenager igen, når man kun har et værelse, hvor man kan være selv. hehe )..
nåå, men så kommer jeg hjem fra job i går, så er der en i min kærestes familie, som har en god ven, som har et hus til salg, som vi godt må bo i, hvis vi er interesseret, så vi kan være os selv igen..
hold op det kunne være fantastisk!!! så nu går jeg bare spændt og venter på at min kæreste har været op og se det.. tænkt hvis vi kunne være os selv igen..
er så sødt af mine svigerforældre, at vi har måtte være hos dem, men ÅHH GUD det er hårdt.. man bor i kasser og har ingenting. man kan ikke gøre lige som man vil, for man skal ta hensyn til dem osv osv osv..
DET ER TILTRÆNGT med vores eget hjem igen.. så please please please, at det er noget for os midlertidigt..

Undskyld den lange tekst.. :o)

God dag allesammen

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skal have fjernet hvepsebo 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.149 kr.
  • Møbler på plads efter gulvslibning 2.500 kr.
  • Nedtagning og bortskaffelse af trampolin 300 kr.
  • Elektriker - opsætning af lamper plus stikkontakt 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  jeg håber sådan :o)
  • #1   24. mar 2011 krydser for jer:)

Ja det bliver altid dejligt at få sit eget

• #2   24. mar 2011 Tusind tak. :o)
    jaa, nu havde jeg boede selv i lidt over 4 år, og så skal man lige pludselig hjem og bo hos "forældre" igen.. hehe
    det har ikke været det nemmeste .. smiley

• #3   24. mar 2011 Håber det lykkes for jer smiley

• #4   24. mar 2011 Suzy & Plette smiley .

ja det er det nemlig.. smiley
    kan næsten ikke vente med og hører fra ham..
    tænk hvis jeg kunne få alle mine møbler og ting op igen.. dem savner jeg nu mest..
    kan snart ikke huske hvad jeg har fordi det har været pakket ned så længe, bliver jo ligesom juleaften, når de skal pakkes op igen.. hehe ..
    ;p

• #5   24. mar 2011 nej det er det bestemt ikke.. har været i samme situation og er det stadig.. men håber inden for den næste uges tid, håber jeg at jeg har fået købt hus

• #6   24. mar 2011 Suzy & Plette smiley .

det har jeg også prøvet, man vil bare væk derfra..

• #7   24. mar 2011 Helene C
    ej hvor fantastisk.. det bliver da vildt spændende.. smiley

• #8   24. mar 2011 Puha jeg føler med dig.

Vi skal også flytte herhjemme og jeg har boede hos min kæreste i 4 måneder nu, og fordi vi skal flytte har jeg ikke pakket ud. og jeg mangler bare så mange ting så glæder mig til at flytte.

Krydser alt hvad jeg kan krydse for dig!
    Håber huset er perfekt som en midlertidig løsning ;p i kunne jo snakke om i kan få forkøbsret hvis huset er virkelig noget for jer smiley

• #9   24. mar 2011 ja.. er godt nok også spændt, håber sælgere er lidt mindre stædig denne gang..

Hvornår får du at vide om vi kan bo i huset?

• #10   24. mar 2011 Suzy & Plette smiley .

hehe, jo tak.. går stærkt udfra at vi har det.. ellers ved jeg da ikke hvad jeg gør.. hehe ;p
    ej det da skønt, håber virkerlig de vil hjælpe dig.. smiley

Nana O
    jaa det er næsten det værste det der med at man ikke har nogle af sine ting.. det er et hyggeligt byhus, så ingen tvivl om det ligger perfekt osv, men jeg vil gerne have en gård når jeg skal have mit helt eget, så det tror jeg ikke vi gør, så skulle det være for og tjene nogle penge i sidste ende, men den chance tuer jeg nok ikke ta smiley hehe

Helene C

det kan jeg godt forstå smiley jamen min kæreste skulle derop ved 11-12 tiden.. så nu vil jeg gernn snart hører noget. hehe smiley

• #11   24. mar 2011 jamen så er det jo snart kun et spørgsmål tid inden han ringer og siger om det er godt eller skidt.. sagde til min mor i dag, at hvis banken sagde ja, så var jeg klar til at pakke det hele ned og flytte tingene ud med det samme.. heeh.. men men... sælgeren skal også lige sige nej..

Men glæder mig til at hører om det.. at jeres hus smiley

• #12   24. mar 2011 Helene C

ja nemlig, så kan næsten heller ikke vente med og hører hvad han synes omg om vi skal flytte eller ej. hehe smiley

det kan jeg godt forstå.. det bliver spændende smiley

• #13   24. mar 2011 har mange sommerfugle i maven for jer og for mig selv.. jeg krydser.,.. men det kan da ikke vare lang tid mere??? Det er jo stort set 12 nu

• #14   24. mar 2011 jeg har lige prøvet og ringe til ham, kan være de stadig snakker . det håber jeg da siden han ikke tager den..

er også helt spændt nu.. puhaa smiley
    og hvis han har sagt ja til det, så er det nok allerede her omkring den 1 vi flytter fordi det vist har stået tomt et godt stykke tid. uhhh smiley
    hehe

• #15   24. mar 2011 hvad sagde han ? smiley

• #16   24. mar 2011 jamen vi var dernede her til aften istedet for, så jeg også kunne se det..

og vi har allerede fået nøglen.. så det er rigtig fint..

• #17   24. mar 2011 Tillykke med det smiley

Det er jo super lækkert smiley

• #18   24. mar 2011 jaa det er rigtig dejligt..
    så nu kan vi endeligfå vores egne ting frem igen smiley hehe..

• #19   25. mar 2011 Tillykke.. det bliver så dejligt

• #20   25. mar 2011 hehe.. ja så har det taget en drejning igen ..
    var faktisk ikk så imponeret af det i går og sagde jeg til kæresten efter han havde sagt jaa..
    og nu har han li ringet og fortalt at jeg havde ret og at han synes det også var noget skidt..

men men men.. nu skal hans forældre flytte i rigtigt stort stort hus..
    så mig og min kæreste flytter med der og så for vi egen stue og soveværelse..
    så os og så hans søster skal dele 1. sal, så det bliver bedre end det er nu..
    så noget positivt var der alligevel.. :o)
    men hel selv bliver vi ikke alligevel.. smiley

Kommentér på:
jeg håber sådan :o)

Annonce