{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.572 visninger | Oprettet:

Skabelon til flyers {{forumTopicSubject}}

kan man finde en færdig skabelon til flyers et eller andet sted ?

Jeg skal have designet en flyer, men den skal jo også helst være godt opbygget.

Og er der nogen der ved om det kræver tilladelse at sætte en flyer i bilruderne på en parkeringsplads ( på alle bilerne )

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skabelon til flyers
  • #1   24. mar 2011 Du kan enten bruge word eller publisher... Den sidste er nok den, som er bedst til det... Men word har også forskellige indstillinger, hvad sådan noget angår...

• #2   24. mar 2011 Hvis du har InDesign på din computer, så skal du klart bruge det. Ellers findes der nok en eller anden funktion i office-pakken der kan hjælpe dig.

• #3   24. mar 2011 Jeg synes det er nemmest at bruge publisher.

Men det er sgu nok fordi, det er det eneste program jeg kender *GG*

En kombination af word og publisher er, hvad jeg plejer at bruge til den slags.

• #4   24. mar 2011 Okay tak
    jeg må forsøge mig frem

• #5   24. mar 2011 Hvis du modtog en flyer, enten en du fik i hånden på gågaden, sat i diin bilrude eller i postkassen..
    Ville det have nogen betydning hvilken kvalitet papiret og trykket er i ?
    Ville det betyde en forskel om det er alm printerpapir og lavet på min egen printer i enten sort / hvid eller farver eller om det er kraftigt blankt papir med flotte farver der er trykt professionelt ?

Tekst og billeder er det samme

• #6   24. mar 2011 Jeg kigger helt sikkert en ekstra gang på de kraftige blanke i farver - smider der i mod mange gange den anden slags væk, da man får så mange af dem og de ofte ikke er særligt pæne eller sigende - virker mere hjemmelavede, hvis du forstår, hvad jeg mener smiley

• #7   24. mar 2011 For mig er det ikke nødvendigvis papirets kvalitet, der er vigtigst, men nok mere designet og kvaliteten af trykket

Og en dealbreaker for mig er, hvis der er stavefejl.... Der står jeg helt af - så kan det hele se nok så flot ud, på glittet papir og det hele ;o)

• #8   24. mar 2011 bob bob bob.... hmmm en af hver...

Vil jo gerne spare der hvor jeg kan

• #9   24. mar 2011 Jeg vil mene, at det er farverne, der fanger mig... Gode farver, og så skal der være et rigtig godt blikfang, så du skal sørge for, at der er noget, som bare lige falder i øjnene på én...

• Cocio
    Cocio Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 96 Svar: 402
    #10   24. mar 2011 Jeg vil også anbefale InDesign til opsætning af Flyvers.

Mht, bilruder og "gå gade udlevering" så er begge dele (så vidt jeg er orienteret) ulovligt uden politi-tilladelse. At der så er mange der gør det alligevel er en anden sag - det samme gælder i øvrigt "Inviter dine venner"-konkurrencer på Facebook (men det har Facebook så selv sat en stopper for i og med at det vist ikke er muligt længere).

• Cocio
    Cocio Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 96 Svar: 402
    #11   24. mar 2011 Og lige et PS: Man må gerne dele flyvers rundt i folks postkasser, så længe man respekterer "Nej tak til reklamer"-skilte smiley

• #12   24. mar 2011 Men man må ikke sætte dem i bilruder, med mindre man har tilladelse (sådan er det i hvert fald i Helsingør Kommune).

Kommentér på:
Skabelon til flyers

Annonce