{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
756 visninger | Oprettet:

"Hvad sagde jeg" {{forumTopicSubject}}

Er lige hvad kæresten ville sige, hvis han havde været hjemme...

Er gået i gang med at skifte vandhane i køkkenet, og det mente han jo ikke at vi selv kunne gøre. Det mener jeg jo så ikke bare man kan sige uden at have prøvet det smiley

Det gik også fint med at få afmonteret den gamle, men ak, hullet i bordet er sgu for lille til den nye ;-(
Efter en lille samtale med min far, går jeg i gang med boremaskinen, men er der strøm på dyret, næ nej, og ekstra batteriet gik død efter 2 min.

Så nu må gider jeg altså ikke mere i aften, men hvor er jeg glad for at kæresten ikke er her, kan lige høre ham "Hvad sagde jeg"
Heldigvis er han taget på golfferie i en uge, så har masser af tid til at få det fikset smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "Hvad sagde jeg"
  • #1   25. mar 2011 Hæhæ hvor godt =)
    God fornøjelse med det

• #2   25. mar 2011 Tak tak, det er sgu lidt sjovt, og jeg hader når han har ret, også derfor jeg ventede med at gå i gang til han tog afsted smiley

Så vidste det nok godt på forhånd *GG*

Men i morgen hopper jeg på den igen, det SKAL lykkes smiley

• #3   25. mar 2011 Ihh hvor er det dejligt at høre fra en anden "handywoman" at man ka' selv!
    Jeg har selv installeret bord m. indbygget håndvask og armatur, bruse-blandingsbatteri og ny bruser med stang uden hjælp fra andre. Eller d.v.s. jeg bad en bekendt (mand) om han ikke kunne låne mig en rørtang) og så kunne han ikke finde ud af noget, så jeg skulle vise ham, hvad der skulle skrues fra hinanden, og hvordan *GG*

Få du bare ladet din boremaskine op og sørg for at hullet får den rette størrelse (kan så ikke forstå hulet er for lille, hvis begge vandledninger (og evt. stang til proppen) kan gå ned igennem, for batteriet skal hvile ovenpå bordpladen.

God fornøjelse og held og lykke ;o)

• #4   25. mar 2011 Den passer ikke fordi, der hvor vandledningerne og stangen sidder er støbt, hvis du forstår smiley Så den kræver et rundt hul. - Det støbte kommer til at sidde nede i bordpladen, og så skal batteriet sættes ovnenpå.. Hvis det giver mening smiley

Hvor imod den gamle var som du skriver...

Men ja, det er sgu da fedt selv at kunne sådanne ting, er vokset op med en handy far, så er ikke så bange for at gå til ting.
    Men hvad det forskellige værktøj hedder, ja det ved jeg så ikke smiley Kigger bare på om det nu passer til det jeg har gang i *GG*

Ekstra klap på skulderen til dig, for at jorde en mand smiley

• #5   26. mar 2011 He he Tak. Jeg var også lidt stolt af migselv *GG* - Det er vist også bare tilfældigt, at jeg ved hvad værktøjet hedder (rørtang, polygribtang - jeg tror det er det samme). Nu kan jeg f.eks. ikke huske hvad de runde dimser man sætter på boremaskinen, hedder. Dem man kan save runde huller med (med bor i midten). Men går ud fra det er sådan en du skal bruge? Og ja, så skal du lave hullet med den diameter, som fittingen har.

• #6   26. mar 2011 Jeg vil osse selv.... Og jeg gør det selv... I dag skal jeg hentet ny sofa og lænestol. Jeg har en toer og en chalon del hvor hunden plejer at ligge. Aftaler med min far at vi skal mødes her kl. 11 for at hente de nye. Han siger så at vi jo skal have de gl. ud først. No problemo det gør jeg inden han kommer. Det mener han bestemt ikke at en lille pige som mig kan klare..
    Opdate de gl. sofaer er lige blevet slæbt ud af den lille pige helt alene..
    Hvor der er vilje er der en vej.. smiley
    Held og lykke med at få skifte vandhanen senere.. smiley

• #7   26. mar 2011 haha, godt gået - jeg er også gør-det-selv-kvinde smiley

for mange år siden, skulle min man (1. juledag om aftenen) ud til en kammerat og lege med pc. - så kom mit gen lige op i mig - vi skal sku have flytte indgangen til stuen, så vi får mere vægplads!! - tænkt og gjort - jeg hev det indbyggede 'rodeskab' ned, og gik i gang med stiksav og sav, det gik også fint indtil jeg skulle lave buen, så stødte jeg på noget armeringsjern, og havde ikke en nedstrygerklinge til saven, så jeg nåede desværre ikke at blive færdig inden manden kom hjem - han så noget underlig ud i hovedet da det hele flød med gasbeton og tilhørende ødelagt skab smiley ps. resten blev brækket ned 2. juledag, under en julefrokost, og den nye indgang blev indviet med rødt silkebånd og hele svineriet smiley

• #8   26. mar 2011 Mie...et hulbor smiley

• #9   26. mar 2011 eller et kobbor smiley Pas på når du bore, hvis der er hul i forvejen, som bare skal være større.. Den er ikke nem at styrre så, måske kan du ligge et brædt henover så du har noget der kan styrre boret..

• #10   26. mar 2011 Ellers ender det med du skal til at skifte hele bordpladen, hehe

• #11   26. mar 2011 Hehe Girlpower smiley Men ja, hvorfor er det så mærkeligt at vi også kan finde ud af lave ting - Eller prøver på det smiley

Uh ja det der hulbor tør jeg ikke, så er gået i gang med det største alm træbor jeg har kunne finde, det tager lidt tid, men hullet bliver da størrere smiley

• #12   26. mar 2011 Altså nu har jeg ingen kæreste der kan lave små ting for mig og gider ikke ringe efter min far eller lillebror hele tiden så jeg gør det selv.
    Har osse selv skiftet brusehoved og slange for ikke så lang tid siden.. Og hvis jeg vidste hvordan man sætter ekstra væg og isolering op så havde jeg osse selv gjort det da jeg har skimmelsvamp på badeværelse og dette skal gøre.. Men der må udlejer træde til med håndværkere. smiley

• #13   26. mar 2011 Yes, så lykkedes det sgu, vandhanen er monteret, og vandet kommer kun ud ét sted smiley

• #14   26. mar 2011 Sådan!
    Nu kan din kæreste ikke komme og sige "hvad sagde jeg" Men det kan du til gengæld ;o))

• #15   26. mar 2011 Nemlig smiley

Dog tror jeg ikke jeg fortæller ham hvor lang tid det tog smiley
    Men hellere gøre det rigtigt første gang smiley

• #16   26. mar 2011 lad være med at fortælle ham det, og se hvornår han opdager det, det er jo sjovt smiley

Kommentér på:
"Hvad sagde jeg"

Annonce