1.522 visninger
|
Oprettet:
HUSE TIL LEJE - hjælp. {{forumTopicSubject}}
Nu har jeg simpelthen søgt og søgt på nettet efter et hus eller rækkehus, jeg kan leje i Rebild kommune men kan ikke finde en dyt syntes jeg
står i denne situation at jeg er gravid, 4 måneder henne og har to hunde. Nu bor vi godt nok i hus, men er slet ikke stort nok.
Hvis i derude kender en, som kender - eller har en god side jeg kan søge på, så må i meget gerne skrive
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 136 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 162 Svar: 12.908
Eller kommunen? De har en del boliger, som lejes ud til familier (og jeg tror du vil kunne blive prioriteret højt på listen med din situation).
En anden ting, og bare et godt råd: Miljøtræn allerede med hundene nu, så de er klar til baby kommer. Lær dem at sidde roligt når der er børn i nærheden, lær dem at gå ved barnevognen osv.
Når baby er født, så bring noget, der dufter af ham/hende hjem fra sygehuset, før selve barnet kommer hjem. Dermed kender hundene lugten.
Når baby så skal med hjem, er det en god idé at få et familiemedlem til at gå tur med hundene, mens I kommer hjem. Sæt jer godt til rette i sofaen med baby mellem jer, og bring så hundene hjem. Når de ser at flokkens ledere har bragt et nyt familiemedlem hjem, og dette nye medlem er placeret højere end hundene, så accepterer de hurtigt den lille ny og dennes status i flokken.
Held og lykke
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 97 Svar: 11.119
(link fjernet)
HUSE TIL LEJE - hjælp.