{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
841 visninger | Oprettet:

Hjælp - horrible haircut {{forumTopicSubject}}

Argh.. hjælp...

Står i den meget uheldige situation at jeg skal til barnedåb på Søndag, (skal ovenikøbet stå fadder) og idag vælger jeg så at tage til frisøren for at få mit hår klar til den store dag.
Mit hår har længe været langt og trist, og frisøren har masser af gode råd til at pifte det lidt op.

Hun forklarer mig at hun vil klippe det lidt kortere i nakken, og beholde lidt af mit lange hår foran, det lyder rigtig fedt som hun får det beskrevet.

Men Ak. Hun har klippet mit hår helt op under ørene, i en ubeskrivelig grim, skæv og alt andet end charmerende frisure.
Jeg ser rædselsfuld ud, og kan på ingen måde rette op på det da det er blevet så kort. Jeg er skuffet og vred på frisøren, men har ikke lyst til at hun skal rode mere ved med hår, og klippe endnu mere af.

Har forsøgt at redde det med diverse voks og hairspray, men uden resultat. Det er simpelthen for kort.. og for grimt.

Jeg kan ikke få mig selv til at gå udenfor en dør, og langt mindre stå og ligne noget der er løgn foran hele kirken.
Er der nogen derude der har den mindste ide til hvad jeg kan gøre på så kort varsel?

Er der nogen der kender en dygtig frisør i Århus området der har åbent Lørdage og som måske kunne rette op på det værste?

Har også overvejet at få sat extensions i mit hår på længere sigt indtil det vokser ud igen, da jeg ikke kan overskue tanken om at gå på arbejde og ligne en lazaron? Men under alle omstændigheder er dette jo ikke noget jeg kan nå inden søndag.

Argh.. hjælp...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp - horrible haircut
  • #2   1. apr 2011 Vi vil se billeder :). Måske en hat kan hjælpe på problemet i første omgang.

    For mange år siden lærte jeg på den hårde måde, at det, man tror er en livs-katastrofe viser sig at være til at overleve og med tiden vokser håret endda ud igen. 3 dage før jeg skulle modtage mit eksamensbevis i 10. klasse, fik min mor klippet mit hår ca 1½ cm kort!!! og jeg lignede simpelthen noget, der var løgn. Jeg svor ikke at forlade huset, før det var blevet langt igen, men endte jo alligevel med at komme hen på skolen og få det bevis samt deltage i den efterfølgende fest (hvor jeg endda scorede klassens lækre hug :D).

    Og selvom det ikke var så fantastisk overlevede jeg også at starte på gymnasieet efter sommerferien med mit skamferede hovede


  • #3   1. apr 2011 Jeg tror måske det er nemmere at komme med eventuelle råd, hvis du viser nogle billeder. Udover det lyder som som at du har fået page hår :O)

  • #4   1. apr 2011 Regel nummer 1: Få altid ordnet hår i god tid , men det lære man efter man har haft en dårlig oplevelse ved frisøren smiley

    Ellers så plejer det at blive bedre når man får vasket håret og leget lidt med det , det svært at give nogen råd uden at se hvad der er tale om , så kan ik lige komme med nogen bedre


  • #6   1. apr 2011 Ville være smart om du laver et album med billeder...

  • #7   2. apr 2011 Kan næsten ikke være bekendt at vise mit hår frem nogen vegne.. smiley
    Det er virkelig.. frygteligt. Min veninde begyndte næsten at græde da hun så det..

    Men har nu fået bestilt en frisørtid hos en frisør i Århus imorgen. Kommer nok ikke til barnedåb med den bedste haircut, men hvis hun i det mindste bare kan rette lidt af grydehåret så det ser nogenlunde præsentabelt ud..
    Krydser fingre for at det lykkedes smiley


Kommentér på:
Hjælp - horrible haircut

Annonce