5.174 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Sangskjuler hund Sangskjuler hund

Hej herinde.
Jeg har den dejligste "onde stedmor" som runder de 50 næste lørdag og deres hund har lavet en sang til hende ( med hjælp fra far) - nu står jeg så bare i den kattepine at jeg har lovet at sørge for sangskjuleren men min printer duér ikke så kan ikke printe billeder ud af vovsen.

SÅ... hvis der er nogen der kan komme med en god idé til en sangskjuler fra en halvbuttet field trail springer spaniel til sin madmor så pleae sig frem.... alle idéer er velkomne udover at gå ud og bruge 200-300 kr på en lille hundekurv som aldrig bliver brugt til andet...

brainstorming now please....help...

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• TV mounting / hanging 600 kr.
  • Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Loftspots slukker ikke 600 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Rensning af tilstoppet afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sangskjuler hund
  • blah b
    blah b Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Svar: 1.068
    #1   2. apr 2011 Hundehus af en papkasse.

Knap så venligt signal, men hømhøm poser koster i det mindste ikke 200-300 kr smiley

• #2   2. apr 2011 hehehe.. ja, har jo desværre kigget på at lave en papkurv men de "modeller" jeg skulle stjæle ideen fra virker bare lidt for dårlige og vil gerne prøve at indbringe "mollly" (field trailén) i det, kan godt selv tegne den hvis bare jeg så kunne finde et godt billede af den race SAMT en ide til sangskjulerens udseende - for hjælper jo ikke bare at tegne et firkantet noraml a4 billede når det skal bruges til en skjuler..

... høm høm poser var faktisk rigtigt sjovt at tage med i ideén - måske bare som en sideting.

• #3   2. apr 2011 Hmm....

*tænke tænke*

Hvad med at tegne Mollys hovede i profil - og klippe det ud i karton.. Og så tegne en hundenumse i profil - og klippe ud i karton.. Og så lave en mave ud af et par transparanter (Hvis ikke du har nogen kan de købes ved en boghandel) sådan ligesom en halv "tromle" hvor der er åben foroven.. Få hovede og numse/hale sat på i hver ende - og så have sangene nede i tromlen? Så er det ligesom en slags gennemsigtig hundebeholder.. smiley

Jeg er altså VIRKELIG dårlig til at tegne - men har forsøgt og tegne så du kan se hvad jeg mener: (link fjernet)

• #4   2. apr 2011 Til min konfirmation fik jeg sangene i en hundebamse, der ligner Zacho smiley

• #5   2. apr 2011 Du må låne en farve printer og lave denne her:

http://www.festabc.dk/frontpage.aspx?id=0&type=11&dbid=c96f6b74-c868-44a8-8919-22f4e559499a

Evt erstat hundens ansigt med egen hunds hoved

Kommentér på:
Sangskjuler hund

Annonce