{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
285 visninger | Oprettet:

danmarks akvarium {{forumTopicSubject}}

mig om min store bror hvade tænkt på at tage der ind

jeg har været der inde da jeg var helt lille oh husker det ikke som det helt store wow. men har hørt at de har bygget om der inde..

så ville lige høre om nogle af jer har været der ide for nyligt ???

og hvad i syntes om det.
vi skal have min søm med som er 19 mdr og hans datter som er 2 år

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  danmarks akvarium
  • #1   2. apr 2011 jeg var der inde for en 3 - 4 år siden, og syntes det var fint nok.. men ikke noget i forhold til kattegat centeret eller nordsø muset smiley
    Vi børn tog nok os mest med for fatters skyld, da han er den helt store fiske fanatiker, lidt lige som vi sikker alle her inde er med vores hunde smiley ..

• #2   2. apr 2011 ja ville nu også meget hellere i kattegat meeeen det lidt langt at tage for en lørdags tur når man på midt på sj.

• #3   2. apr 2011 jeg var der som barn og syntes det som vildt stort, men så var jeg der som voksen og nøj jeg blev skuffet, syntes det var helt vildt småt og kedeligt.. det så godt nok 15 år siden, men skuffelsen var så stor at jeg ik har været der siden hehe

• #4   2. apr 2011 Syntes det er et ganske udemærket sted..
    Lidt mere intimt end kattegatcenteret og de andre store og syntes personligt det er en større oplevelse hvis man er fiskeentusiast end de andre steder....
    Dernæst syntes jeg der et imponerende at din 19 mdr gamle søn har en datter på 2 år smiley

• #5   2. apr 2011 joe n

ja det er da nok min bros datter jeg mener smiley

Kommentér på:
danmarks akvarium

Annonce