Trailerfolk - sikre jeres last {{forumTopicSubject}}
Hej
Bare lige en reminder til trailerfolket, nu hvor der bliver arbejdet i haverne.
HUSK at sikre jeres haveaffald/affald generelt, når I kører til forbrændingen/genbrugsstationen.
Har lige fået smadret min forlygte pga. en stor gren som røg af en trailer.
Fik efter noget besvær stoppet bilisten, som da vedgik at han havde tabt grenen og nok skulle betale for reparationen.
Men det er jo ikke kun det. Nu er jeg billøs resten af weekenden og skal finde en anden måde at komme på arbejde på på mandag. Og det er der jo ingen dækning for.
Så om ikke andet, så for vi andres sikkerhed, spænd lige et reb eller to ekstra over traileren, inden i kører hjemmefra.
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.299
jan 2009
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 31 Svar: 249
Vi kørte på et stykke vej, som er ret bred og jeg var trukket ud for at ville overhale. Grenen falder af traileren ud mod midter striben og da der kommer modkørende kan jeg ikke trække helt over i den modsatte bane og må derfor trække ind bag traileren, men det ender grenen også i sin trillen rundt på vejen.
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.565
Men vel er det møg surt at man ikke har sin bil i flere dage pga. andre´s ubetænksomhed.
Jeg sørger altid for at komme væk fra blier der kører med "læs og /eller bagage", jeg har set og oplevet for mange væmmelige ting til at jeg tør at ligge bagved disse køretøjer.
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.565
jan 2009
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 31 Svar: 249
Det er hvad det er og jeg har sandsynligvis min bil allerede mandag aften igen.
jan 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 40 Svar: 388
Lige yderligere en formaning til trailerfolket: "Kontroller Jeres lygter", det er totalt ufedt at køre på motorvejen og indhente en trailer, hvor begge de røde glas på baglygterne er smadret.
Jeg var ihvertfald ved at gøre en vis ting i bukserne, troede det var en spøgelsesbillist i inderbanen
Trailerfolk - sikre jeres last