{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
486 visninger | Oprettet:

Trailerfolk - sikre jeres last {{forumTopicSubject}}

Hej
Bare lige en reminder til trailerfolket, nu hvor der bliver arbejdet i haverne.
HUSK at sikre jeres haveaffald/affald generelt, når I kører til forbrændingen/genbrugsstationen.
Har lige fået smadret min forlygte pga. en stor gren som røg af en trailer.
Fik efter noget besvær stoppet bilisten, som da vedgik at han havde tabt grenen og nok skulle betale for reparationen.
Men det er jo ikke kun det. Nu er jeg billøs resten af weekenden og skal finde en anden måde at komme på arbejde på på mandag. Og det er der jo ingen dækning for.
Så om ikke andet, så for vi andres sikkerhed, spænd lige et reb eller to ekstra over traileren, inden i kører hjemmefra.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trailerfolk - sikre jeres last
  • #1   2. apr 2011 Godt sagt, jeg kørte bag ved nogen i sidste weekend som tabte en papkasse og en del bobleplast i hoved på mig, heldigvis holdte jeg god afstand så der skete ikke noget med min bil, men man får et chok...

• #2   2. apr 2011 Jo, jeg fik stoppet bilisten, men det tog sin tid. En del dytten og så op på siden af ham og gøre tegn til han skulle trække ind.
    Vi kørte på et stykke vej, som er ret bred og jeg var trukket ud for at ville overhale. Grenen falder af traileren ud mod midter striben og da der kommer modkørende kan jeg ikke trække helt over i den modsatte bane og må derfor trække ind bag traileren, men det ender grenen også i sin trillen rundt på vejen.

• #3   2. apr 2011 Gud ske lov for at der ikke skete mere end at lygten blev smadret, det kunne jo ha gået grueligt galt hvis det havde været din forrude der var blevet ramt el.lign.
    Men vel er det møg surt at man ikke har sin bil i flere dage pga. andre´s ubetænksomhed.

Jeg sørger altid for at komme væk fra blier der kører med "læs og /eller bagage", jeg har set og oplevet for mange væmmelige ting til at jeg tør at ligge bagved disse køretøjer.

• #4   2. apr 2011 Hov jeg vile ha skrevet "OG vel er det møg surt" men fik skrevet MEN..jeg trænger vist til en morfar. ;o))

• #5   2. apr 2011 Jeg er lykkelig for at det kun er lygten der blev smadret.
    Det er hvad det er og jeg har sandsynligvis min bil allerede mandag aften igen.

• #6   2. apr 2011 Godt der ikke skete mere.

Lige yderligere en formaning til trailerfolket: "Kontroller Jeres lygter", det er totalt ufedt at køre på motorvejen og indhente en trailer, hvor begge de røde glas på baglygterne er smadret.

Jeg var ihvertfald ved at gøre en vis ting i bukserne, troede det var en spøgelsesbillist i inderbanen smiley

Kommentér på:
Trailerfolk - sikre jeres last

Annonce