{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
445 visninger | Oprettet:

Hjælp politik, DF - VK {{forumTopicSubject}}

Jeg er i gang med at skrive eksamensprojekt og i den forbindelse skal jeg bruge lidt info om ismer.

DF - realisme eller idealisme?

VK - realisme eller idealisme?

Gerne med link der underbygger svar, men hvis ikk der er nogle links er det også okay.

Jeg håber endnu en gang at hundegalleri kan hjælpe mig. Jet ville ikke være første gang smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp politik, DF - VK
  • #1   14. apr 2011 DF - realisme i yderste konsekvense. Der er naturligvis lidt idealisme indover i forhold til deres kerneområder, men ud over det, så formes deres politik efter aktualitet.

VK - i langt højere grad idealisme. Begge partier har et billede af et ønskesamfund og i deres politik lægges dette samfundssyn til grund for hver en prioritering.
    Det er klart, der også er realpolitik indover - der er ikke nogen partier, der ikke er et miks af de to.

• #2   14. apr 2011 Pernille: tak for link smiley

CH: tak smiley det mente jeg nemlig os, men det er ikke til at finde hvor det sådan konkret står skrevet! og jeg harlidt brug for en kilde, med mindre jeg kan bilde censor og eksaminator ind at det er allemansviden? smiley

• #4   14. apr 2011 Ne-dronningen: Altså kendte censor til lige CH så tror jeg det faktisk smiley Meeen tvivler desværre på det smiley

Kommentér på:
Hjælp politik, DF - VK

Annonce