{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
583 visninger | Oprettet:

Billigst internet? {{forumTopicSubject}}

Ja, hvad har I?

Jeg har lige pt. den laveste opkobling fra Yousee, men jeg synes det er dyrt, og ville gerne skifte til noget billigere..

Gerne noget nemt og enkelt, evt. en af de der usb-dimser, så jeg kan tage den med mig i sommerhus osv..
Men ellers har jeg også modem og alt det stående som jeg bruger nu..

Hvad har I og hvor meget giver I?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Billigst internet?
  • #1   15. apr 2011 jeg har oister i form at en usb-pind som bare sidder i computeren. Giver 159 kr. om måneden og er ganske tilfreds..

  • #2   15. apr 2011 Jeg har Telia incl tv.
    Giver 199,- for 10/1Mb forbindelse, og en masse kanaler (der kommer lige 300,- hvert halve år oveni for kortafgift.


  • #3   15. apr 2011 Jeg giver nemlig 199 om måneden for internet, og jeg synes det er alt for dyrt.. Ville hellere have noget billigere..

    Med den store tv-pakke er det omkring 1300 i kvartalet, og jeg synes altså det er mange penge..


  • #4   15. apr 2011 Camilla,
    så har du ikke viasats kanaler vel? Umiddelbart ser det sådan ud når jeg kigger derinde nemlig..
    Mangler du dem?..

    jeg ser rigtig meget fjernsyn, og vil jo helst have viasats, men skal jeg undvære nogle er det nok dem jeg bedst kan undvære..

    Er der nogensinde problemer?

    For en del år siden havde jeg mobil gennem Telia, og det endte rigtig surt, de var helt umulige, og jeg modtog ikke nogle af mine regninger overhovedet, før jeg til sidst fik en inkasso, og beløbene der var noterede var helt umulige..



  • #5   15. apr 2011 Jeg har fullrate 10 mb til 200 om mdr. men gir 350 og så har jeg fri telefoni..

  • #6   15. apr 2011 Ingen problemer - har haft det i 3 år ca.
    Jeg har til gengæld flere kanaler end lovet - det brokker man sig jo ikke over smiley (eks har jeg både tv2 news, charlie, zulu, film, selvom jeg vist kun skulle ha den ene af dem)
    Jeg er yderst tilfreds - og synes det er suuuper billigt!
    Jeg har aldrig været vant til viasats kanaler (jo, i ½ år), så jeg mangler dem altså ikke. Kæresten brokker sig ind i mellem over at vi ikke har tv2 sport fordi de sender fodbold - meeeeen, det er ikke lige der min mangel er smiley


  • #7   15. apr 2011 Fullrate har tilbud lige nu på 6 MB for 170 kroner - så vidt jeg cirka husker.
    Dem har vi lige skiftet til, og er godt tilfredse smiley

    Vi havde telia før. Det skulle være ih og åh så billigt internet til 160 kroner per måned, men de havde liiige glemt at oplyse os om, at der hver måned kom 50 kroners gebyr oveni af en eller anden grund. Samtidig fik vi langt fra den hastighed, vi betalte for.

    Jeg har desværre aldrig haft særligt gode oplevelser med Telia. Tdc synes jeg derimod der altid har fungeret upåklageligt smiley


  • #9   15. apr 2011 Okay, tak for input folkens..

    Kan se jeg nok skal lede lidt rundt på nettet..


Kommentér på:
Billigst internet?

Annonce