{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.947 visninger | Oprettet:

Nupo - supplere med alm sund kost. {{forumTopicSubject}}

Er der nogle der har prøvet nupo, hvor i supplere med alm sund kost?
og gav det noget resultat?

har overvejet at prøve med :
Morgen - Nupo
middag - Mad på skolen (forholdsvis sundt)
eftermiddag inden træning ( Nupo)
aften - Forholdsvis sundt aftensmad
sen aften- et stykke frugt

lyder det helt tosset Nupo eksperter?;)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nupo - supplere med alm sund kost.
  • #1   17. apr 2011 Har du overvejet at spise sundt hele dagen i stedet, med rigtig mad? Det fungere også ;D

• #2   17. apr 2011 Har prøvet nupo..det smager absolut ik godt så jeg anbefaler at du i stedet for nupo på de givne tider spiser frugt og gulerødder i stedet.
    Hvis du alligevel vil bruge nup så husk at der ik er meget fiber i så din mave ik går i stå.

• #3   17. apr 2011 ville mene at det der pulver halløj ikke lige frem er sundt. er det ikke bare at omlægge din kost og leve sundere. jeg ved af erfaring at sodavand giver et par ekstra kilo.

• #4   17. apr 2011 Jeg spiser også rimelig sundt, og er gået fra at være afhængig af cola, til at drikke det meget minimalt og kun i weekenden.

det ville bare være nemt at snuppe en shake med, når man har lidt travlt, så skulle bare lige høre om erfaringer smiley

• #5   17. apr 2011 Louise: Tror det er ligeså nemt at nuppe en gulerod eller banan med i hånden. Det gør jeg selv når jeg skal på arbejde. Og så er det sundere og smager bedre smiley

• #6   17. apr 2011 Jeg træner rimelig meget, sådan ca en 4-5 gange pr uge, så kroppen skulle jo også helst have noget energi..

men det kan godt være en gulerod er ligeså sundt, nemmere og endda billigere smiley

• #7   17. apr 2011 Louise: Har du overvejet at prøve madlog, så du kan holde styr på kalorierne og også din træning? Det gør det hele meget mere overskueligt og nemmere at håndtere hvor meget du indtager smiley

Og ja gulerødder er langt billigere, sundere og smager bedre ;D

• #8   17. apr 2011 Jeg er medlem af slankedoktor, hvor jeg sidder og indtaster de fleste dage.
    Og får råd fra en diætist. Dog har jeg opsagt det, synes ikke jeg får det vilde ud af det.. Må prøve det andet der smiley

• #9   17. apr 2011 Nå ok. Kender slet ikke til slankedoktor. Blev sur på siden, fordi de mente at min gamle BMI på 52,7 ikke findes, man kan åbenbart højst have en BMI på 39,9 - så gad ikke betale for siden.

Men madlog kræver self at du logger det hele for at det virker smiley

• #10   17. apr 2011 gulerødder har den dejlige evne at de holder dit blodsukker oppe så du ik lige pludselig kaster dig over en pose slik

• #11   17. apr 2011 Nej det kan jeg sku godt forstå. Men det andet vil jeg da afprøve, her når det andet udløber.. smiley

• #13   18. apr 2011 jeg drikker Nupo og spiser så ellers ganske fornuftig.

Og ellers kan jeg finde på at spise noget der hedder helseklid brød, det er en lille knas tør kiks som nu ellers smager ganske udemærket og så koster den kun 22 kacl at spise

Kommentér på:
Nupo - supplere med alm sund kost.

Annonce