761 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Up-date på uventede killinger Up-date på uventede killinger

Først lige et link til historien:

http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=458162

Missemor er super god, har kun forladt killingerne for at spise. Hun har ikke været udenfor endnu, men døren udtil har stået åben hele dagen. Lige nu sutter killingerne rigtig godt og mismor er meget sulten, så hun får alt hvad hun kan indeholde.

Jeg var i dag ude og købe killingefoder fra royal canin, men missemor er vant til vådkost, så lige nu bliver det en blanding, men det ryger da ned.

Jeg har fået taget nogle billeder, de er dog lidt uskarpe for de bevæger sig rimlig meget de små kræ smiley

Og så et link til albummet med de nye små:

http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=61622

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• køleskab bipper 1.000 kr.
  • Slutrengøring 1.000 kr.
  • IKEA malm seng samles 650 kr.
  • Hjælp til el 205 kr.
  • Tilslutning og opsætning af lamper + reparation af afbryder (kan ikke tænde og slukke lamper) 1.000 kr.
  • Græsslånning 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Up-date på uventede killinger
  • #1   18. apr 2011 Hvor ser de dejlige ud smiley Tillykke med dem

• #2   18. apr 2011 Susanne: Altså sandsynligheden for hun bliver kørt over et SÅ lille at jeg løber risikoen. Vi bor på en meget stille villavej og der er meget langt til en stor vej hvor folk kører stærkt. Hun er udpræget hjemmekat og i forhold til hvor beskyttende hun er overfor sine killinger, tvivler jeg på hun kommer for langt væk.

Men sku det ske at der sker hende noget, må jeg opflaske killinger. Det er mit ansvar jo.

Tinna: Mange tak smiley Uventet påskegave smiley

• #3   18. apr 2011 Jeg blev lige forelsket i den der hvide med de grå pletter som ligner sin mor ..Ih altså .. men med 1 hund og 2 katte må jeg nok hellere lade være ... smiley

• #4   18. apr 2011 Laura: Hehe ja du har vidst rigeligt at se til smiley Jeg har selv en hund og to katte i forvejen, så håber os at jeg finder nogle gode hjem til dem alle sammen smiley Ellers må de jo blive her smiley

• #5   18. apr 2011 Er sikker på du finder nogle skønne hjem til dem ... smiley

• #6   18. apr 2011 Alfisten: Hun får p-piller igen om 2 uger, men hvis det skulle ske at hun blev gravid igen, bliver killingerne fjernet, da hun skal steraliseres så snart killingerne kan undvære hende...

• #7   18. apr 2011 Jeg fik afvide af min dyrlæge at hun ikke må få p piller så længe killingerne ammer dvs min 6 uger, og der kan hun nå at gå i løb hvis hun kommer ud... Så gør dig selv den tjeneste at holde hende inde imens hun har killinger, min kom først ud igen da de var omkring 9-10 uger.

• #8   18. apr 2011 Hvor ser de bare skønne ud.. Stort tillykke med dem og dejligt at det hele går godt.. Jeg har selv en kat som går fra sine killinger lige så snart hun har født dem.. Hun hiver ikke foster hinde af eller noget.. Den er dummere end vådt bølgepap smiley Men dejligt at det går godt med dine og de ser super skønne ud

• #9   18. apr 2011 Super søde missere smiley

Og jeg stemmer altså i med koret: hun skal ikke have lov at komme ud, så længe hun agerer fodermaskine..

Hun kan gå i løb igen om ganske kort tid, og så har du en gravid missemor.. og du risikerer også at friheden udenfor trækker mere i hende, og hun går fra killingerne..

Så udgangsforbud til den unge dame, til hun har lært ikke at lave den slags smudseri smiley

• #10   18. apr 2011 Jeg tror jeg finder kattebakken frem med det samme og så må den unge dame få udgangsforbud. Det bare svært når dørerne altid står åbne herhjemme, men det må jeg bare lade være med.

Jeg er ikk meget for at give hende p-piller allerede, hvis nu det påvirker mælken og jeg tænker at killingerne allerede har fået rigeligt med hormoner af de p-piller. Så så må hun blive inde i huset. Heldigvis kan hun sagtens lave på kattebakke, så det blir slet ikke noget problem.

Mange tak for rådene, det jeg glad for.

Forresten, Susanne. Ved du hvad KMR er for noget?

• #11   18. apr 2011 Susanne: Okay vil du anbefale at mismor og killingerne(når de bliver større) får det?

Okay men jeg har det bedre med at holde hende inde så. Eller hjælper det ikke på at hun blir katgal?

• #12   18. apr 2011 Susanne: Okay så får hun bare p-pille som hun plejer.

Okay så køber jeg noget kmr i morgen samt tigermælk. Så er der kmr til killingerne og tigermælk til mismor. Hun er en meget lille kat i forvejen så det sku ikk undre mig at killingerne suger næringen ud af hende.

De fleste katte/hunde får sådan en grim hængevom efter fødsel. Er der noget specielt jeg kan gøre ved det?

• #13   18. apr 2011 Arrhh.. Det er sgu da at tage sorgerne på forskud.

Jeg har haft 2 hold killinger på samme hunkat. Hun fik killingefoder og dåsemad, og så var den skid slået.

• #14   19. apr 2011 Okay tak for opskriften smiley

Vil helst være på den sikre side, hvis jeg ikk får brug for det, kan jeg sælge det igen...

Kommentér på:
Up-date på uventede killinger

Annonce