{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til
  • #1   19. apr 2011 Det er rigtig nok , men ville bare høre hvad folk kunne have af bud og hvad de synes kunne være fedt smiley

• #2   19. apr 2011 Jeg ville vælge noget du siger til daglig eller en sætning som har meget stor betydning for dig smiley

• #3   19. apr 2011 Det er faktisk en god sætning , den passer meget godt til mig smiley men jeg skal være 100% sikker å hvad det skal være smiley

• #4   19. apr 2011 du kan jo søge rundt på nettet. Der er nogle gode sider hvis du googler ordet qoutes eller qoutations. Så kommer der nogle gode ordsprog på nogle engelske sider.. hvor du kan gå ind under for eksempel en kærligheds kategori.. osv osv

• #6   20. apr 2011 Du kunne også få dit stjernetegn lavet også skrevet over eller under hvad dag - år du er fra, måske også dit fornavn, så kan den vel ikke blive mere personlig ;o)

• #7   20. apr 2011 Jeg ville vælge en pynteting i stedet, hvis jeg var dig. Idéen med noget "dybt" eller noget der virkelig har en betydning er vel netop, at det skal have en betydning for én selv. Det synes jeg falmer lidt, hvis man skal have andre til at finde på, hvad det skal være.

Jeg synes ikke, det er nogen skam, at en tattovering bare er til pynt. jeg har selv sådan en som jeg fik, fordi jeg syntes, der manglede noget balance i forhold til den, jeg havde i forvejen. På det tidspunkt var der ikke lige noget bestemt, jeg havde brug for at sige til mig selv eller andre med min tattovering, så jeg valgte bare en, jeg syntes var pæn og passede til den anden

• #8   20. apr 2011 Ellers kan du skrive "Hvad skal jeg sige?" eller "Jeg er tom for ord" smiley

Kommentér på:
Hjælp til

Annonce