{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
781 visninger | Oprettet:

Ginga blev drillet:0( {{forumTopicSubject}}

gik en dejlig tur med Ginga imorges ved en 8 tiden og vi møder så en labrador han(ssuper flot dreng;0)
men men men, dens følge er en mand og hans søn som jeg vil skyde til at være omkring 5-6 år.

han render så rundt og kigger på at hundene leger mens hans far og jeg snakker. han finder så en lang pind som han står lidt og svinger med, hvilket Ginga bliver interreseret i.. hun prøver så ihærdigt at få fat i pinden men uden held grundet mundkurven..

jeg vælger først ikke at sige noget (da jeg mener det burde være faren der sku sige noget)j eg holder bare lidt øje og da ginga i frustration begynder at gø fordi hun ikke kan få pinden siger jeg så til drengen
''ej nu driller du hende bare.''
han stopper så op og render lidt mere rundt,, men kort efter gør han det igen og da jeg lidt har ventet på at faderen skulle irettesætte drengen men uden held vælger jeg så at sige at det ikke er iorden at drille hunden på den måde og der træder faren ind og forklare drengen at hun jo har mundkurv på og ikke kan få fat i pinden osv..
han stopper så igen men gud hjælpe mig om ikke han gør det samme 2sek efter igen!!!

sorry må nok indrømme at jeg har det lidt svært ved andres børn så kan hurtigere blive irriteret men sys bare ikke det var iorden...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ginga blev drillet:0(
Kommentér på:
Ginga blev drillet:0(

Annonce