2.342 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 28 Svar

Nupo Nupo

Hej HG smiley

Jeg er på nupo for nok 5 gang smiley jeg elsker smagen af nupo, og synes det er utrolig nemt at "overholde" kun at drikke nupo når jeg vel og mærket er hjemme. lige så snart jeg kommer på arbejde eller skal nogen som fx påskefrokost på søndag, fødselsdag, fest eller lignene har jeg rigtig svært ved at finde motivationen tilbage. jeg føler simpelthen at nu hvor jeg er faldet i en gang kan det hele jo bare være lige meget!!!

hvordan holder i motivationen når i skal tabe jer?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Justering af TV der er hængt op for lavt 400 kr.
  • Hovede Rengørring og folde tøj 350 kr.
  • Utæt wc x 2 1.400 kr.
  • Ophængning af gardiner og persienner 1.800 kr.
  • Elektriker 400 kr.
  • Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nupo
  • #1   21. apr 2011 Hej.. Åh ha.. jeg har også prøvet nupo, men synes bare ikke det smager godt.. synes det er sådan grynet i det smiley kan man gøre noget så det bliver bedre, eller skal man bare bilde sig selv ind, at det smager fantastisk? smiley

Har indtil nu gået hos De danske vægtkonsulenter, men det gik i vasken og vil gerne kick starte med nupo...

• #2   21. apr 2011 Altså første gang jeg drak nupo var jeg ved at dø smiley synes simpelthen det var så ulækkert hehe . men nu blaver jeg en ske kakao eller caffelatté nupo med et næsten fyldt shaker bæger med iskoldt vand og 5 istærninger. så lader jeg det stå i op til 10 minutter for så er det slet ikke så gryndet, så er det meget mere cremet , og smager dejligt smiley

• #3   21. apr 2011 Okay, kunne være det skulle prøves.. jeg har det der med jordbær og også det med mango et eller andet smiley Blander du et helt brev i sådan en næsten fuld shaker, eller? smiley

• #4   21. apr 2011 jeps et helt brev smiley
    men i starten kunne jeg som sagt ikke spise det så jeg spiste de der choko barer med en banan til , det smager fuldstændig som bananasplit smiley nam nam hiih

• #5   21. apr 2011 Hehe.. Okay, jamen det vil jeg prøve i hvert fald smiley Tak.. Dog kan jeg ikke hjælpe dig med bevaring af motivation, da jeg selv er suknet dybt i igen smiley men håber der er andre der kan smiley

• #6   21. apr 2011 jaer det håber jeg virkelig også der er smiley men vi må jo op på hesten igen , jeg regner med at starte fra imorgen af smiley vi kan jo altid lige give hinanden en lille update , så er der jo en der holder lidt øje hehe smiley

• #7   21. apr 2011 Super smiley tror først jeg starter op efter påsken smiley er det okay jeg tilføjer dig min venneliste mht update - jeg er ikk så go til at finde indlæg herinde når først jeg er gået væk fra siden smiley

• #9   21. apr 2011 Jeg har egentligt også været i gang med nupo. Mangler lige små 10 kg inden sommer smiley Ved ikke om jeg når det.
    Synes simpelthen min sliktrang er så frygtelig, lige så snart jeg starter så kommer trangen til slik. smiley Det er min værste fjende..
    Har købt noget der hedder Slim-fast. Min veninde var på det og hun tabte sig ret meget, og det bedste var at den der shake smagte rigtig godt. For jeg bryder mig ikke så voldsomt meget om nupo, men den med jordbær blendet med mælk, jordbær, bananer og blåbær kan jeg lige holde ud smiley

• #10   21. apr 2011 Githa N : ja det er helt okay smiley bedre sent end aldrig husk det smiley

• #11   21. apr 2011 Funger Slim-fast på samme måde som nupo?

• #12   21. apr 2011 Ulla: Vil nu sige at det kommer meget an på hvordan man bruger det pulver. For hvis man bare spiser pulver i en periode og så går tilbage til sine gamle vaner, så nej, så nytter pulveret ingenting. Men bruger man det som en kickstarter for at holde motivationen i gang samtidig med at man spiser sundt, så er det en super hjælp.
    For der er da ikke noget der er mere motiverende end at se kiloene rasle af smiley Og det har de ikke gjort på samme måde hos mig når jeg bare "nøjedes med" at spise sundt.
    Jeg har selv tabt 12 kg på nupo for et år siden og de er ikke kommet på igen.

• #13   21. apr 2011 Ulla: nej det er ikke holdbart i længden, men jeg vil også bare bruge det som en kickstarter, indtil jeg er afvænnet mht sukker og søde sager smiley

Jon & Sidsel: okay, det har jeg faktisk aldrig hørt om, er det noget man kan købe i det danske supermarked eller skal man finde det på nettet? er det jordbær nupo du blender med bær osv? smiley

• #15   21. apr 2011 Githa: Ja, det gør det, men jeg er ikke sikker på der er helt så mange vitaminer i det som der er i nupo..

• #16   21. apr 2011 Selina: Jeg har ikke købt det herhjemme, det eneste sted jeg lige kunne finde det på nettet herhjemme var gefionapoteket.dk, så jeg har købt det udenlands.
    Ja, det er jordbær portionen jeg blender. Og så spiser jeg deres spicy thai ckicken suppe, den smager bare mega godt smiley

• #17   21. apr 2011 Okay.. tror hellere jeg må prøve nupo igen.. det står bare og venter ude i skabet ;D men hvis i har gode ideer til det kan komme til at smage bare lidt bedre, så skriv endelig smiley

• #18   21. apr 2011 jon & sidsel: nej jeg mener heller ikke der er opfundet noget produkt som fungere fuldstændig mht vitaminer mineraler osv som nupo gør.

Ulla: Det sjove er at jeg faktisk elsker følelsen af ikke at have noget mad i maven, det er bla også derfor jeg er så vild med nupo smiley

• #19   21. apr 2011 Generelt med de der shakes, så kan jeg altså ikke drikke dem hvis de bliver blandet med vand smiley Men med mælk er de bedre. Kakaoen kan jeg ikke få ned, men med en frossen banan i, går det lidt bedre, men holder mig helst fra den smiley
    Spicy thai chicken varierer jeg lidt indimellem og kommer lidt ekstra kyllingetern eller grov pasta i, så er det lidt nemmere, for jeg kan nemlig heller ikke li' champignonsuppen smiley Så det kan godt gå hen og blive lidt ensformeligt hvis man ikke tilsætter lidt ekstra smiley
    Har I prøvet den nye smag der er kommet af shakes'ne?

• #20   21. apr 2011 Du kan jo egentlig sagtens tilsætte de forskellige ting som du nævner smiley dit vægttab falder bare med et par 100g , men det gør jo heller ikke noget, hvis det er det der skal til for at man kan holde ved smiley

haha jeg prøvede faktisk i starten at koge vand til kakaopulveret , så det blev ligesom varm kakao smiley
    mht spicy thai chicken synes jeg altså at de der tilsatte kyllinge stykker smager af sæbe hvis man kommer til at tygge i dem smiley men min kæreste er helt vild med den smiley

• #21   22. apr 2011 Smagte min venindes Nupo, ville hellere tage 10 kilo på end at tabe mig med det stads.. Men spiser også med hjertet smiley

• #22   22. apr 2011 altså hvordan fungere det der nupo? må man så kun indtage det, og er der kun pulver? undskyld hvis jeg spørger lidt dumt.

• #24   22. apr 2011 Nu kan det være jeg spørger dumt... Jeg har hørt og set om Nupo, men er det sådan nogle shakes man selv skal blande op og så spise hele dagen hver dag? smiley

• #25   22. apr 2011 Du kan helt selv bestemme hvor meget Nupo du vil spise, nogle tager den hårde kur og spiser kun Nupo, andre kombinerer nupo med et almindeligt sundt måltid mad (eksempelvis aftensmad)
    Ulla: Nu er Nupo jo heller ikke nogen nem kur smiley Så ja, det kræver noget at holde det, men det gør det jo med alle kure, men som sagt, jeg har holdt det og min mor som var på Herbalife i 1 år og tabte 30 kg har heller ikke taget et eneste gram på igen efter hun stoppede. Det handler om indstillingen og det at få ændret vanerne, som Nupo/Herbalife eller lign. er en rigtig god motivering til. Så hvis man tager det hele på igen bagefter er det jo nok fordi man regnede med at man kunne fortsætte med at spise som man altid havde gjort før man gik på kur.

• #27   22. apr 2011 Jeg kan slet ikke genkende de procenter du snakker om, jeg kender kun til positive oplevelser med dette. Det er da ærgerligt at du har taget det hele på igen, men det er jo ikke pulverets skyld. Alle har mulighed for at sætte sig grundigt ind i hvad man gør under og efter kuren på deres hjemmeside.
    Du lærer at du skal tænke over hvad du spiser. Man holder sig jo ikke væk fra mad, man har mulighed for at spise et sundt aftensmåltid og hvis du kigger på deres hjemmeside under vægtkontrol giver de dig en masse tips til sund kost og motion, så jo, hvis man gider gennemføre kuren ordentligt og modtage den hjælp de har stillet til rådighed så lærer man at ændre sine vaner og spise sundt!

• #28   22. apr 2011 http://nupo.dk/vaegtkontrol/hold-vaegten-efter-nupo-diaeten/

"For det første skal du gøre dig klart, at du ikke kan vende tilbage til dine gamle kostvaner, hvis du ønsker at bevare dit vægttab. I så fald ender det med, at du tager de tabte kilo på igen. "
    De lægger skam ikke skjul på at Nupo ikke er nogen mirakelkur..

• #30   22. apr 2011 Jeg vil meget gerne se den undersøgelse du henviser til?
    Sjovt, min mor blev rådet til Herbalife af hendes læge smiley Så der er nok delte meninger, også indenfor sundhedsvæsenet..

• #32   22. apr 2011 Okay, men så må hun jo også kunne henvise til nogen.. Kunne da være interessant at læse om..

• #34   23. apr 2011 Jon og Sidsel: tak for svar

Selina: du spørger efter motivation, dengang jeg skulle tabe mig, havde jeg en seddel med mine mål på køleskabet, og når jeg var i motionscentret kiggede jeg i blade, hvor de tynde piger jo var, og så fik den en ordentlig skalle der, det var sådan nogle små ting jeg brugte, for at holde min motivationsfaktor oppe. Men jeg gjorde det via kost og motion, men måske noget kan bruges. held og lykke

• #36   28. apr 2011 Lige en update mht slimfast: Jeg har lige fået min første shake, og jeg siger jer, det der bare godt! smiley Jeg elsker smagen! Jeg har aldrig før kunne få en alm shake uden tilsat frugt ned, men denne smager ganske enkelt fantastisk! smiley

Kommentér på:
Nupo

Annonce