{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
560 visninger | Oprettet:

Forret: Laksecarpaccio. Hovedret: ? {{forumTopicSubject}}

Jeg har fødselsdag på tirsdag og derfor skal kæresten og jeg have noget godt at spise.

Jeg har planer om at lave laksecarpaccio med røget laks til forret men jeg kan ikke finde på en hovedret.

Det må gerne kunne tilberedes på grillen, men det er ikke et krav. Det skal selvfølgelig passe til forretten men ikke noget hvor jeg skal stå i køkkenet hele dagen smiley

Har I nogle forslag?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forret: Laksecarpaccio. Hovedret: ?
  • #1   24. apr 2011 Hvis du tager en svine mørbrad deler den på tværs / altså laver en ridse i den samme vej som kødet, så kan du fylde den med hvidløgs smøre ost eller en med paprika, vikle den ind i bacon og over på grillen, serveres med flute og bagte kartofler også lavet på grillen :o)

• #2   24. apr 2011 Lammekølle evt? smiley

• #3   24. apr 2011 Hmm.. Mit indlæg blev væk! smiley

Jeg foreslog en god bøf på grillen, halve bagte kartofler med krydderi (timian, groft salt, citronpeber evt??), en citrussalat med fintsnittet rødkål, appelsinfiletter, og honningristede valnødder eller andre nødder man kan lide.. En "dressing" af appelsinsaft., olivenolie, honning og lidt finthakket chili hvis man kan lide det har lidt "bid".. Og så noget godt brød med kryddersmør..

• #4   24. apr 2011 Jeg har aldrig prøvet det med smøreost i mad, for kæresten er ikke til smøreost, men det kunne være det skulle prøves alligevel, tænk nu hvis han elskede det smiley

Lam er jeg desværre ikke til.

• #5   24. apr 2011 Jeg har så ikke så gode erfaringer med smøreost på grill - det flyder ud og brænder fast på grillen inden kødet er færdigt.. Men vikl mørbraden ind i bacon eller parmaskinke - så holder det lidt på det! smiley

• #6   24. apr 2011 Hvis ikke du synes, det bliver for meget laks, så er laksekotelletter på grill altså ret fantastisk servereet med kogte kartofler og citronsmør. Hvas man skal have lidt mere grønt, kan det f.eks. være grillede grønne asparges

Kommentér på:
Forret: Laksecarpaccio. Hovedret: ?

Annonce