{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
590 visninger | Oprettet:

Mærkelige forespørgsler i butik {{forumTopicSubject}}

Hvad er de mest underlige forespørgsler I har fået i en butik ?

Tror det mest underlige jeg har oplevet er en kunde der spurgte efter en Iphone taske...
Det er der for så vidt ikke noget mærkeligt i hvis det ikke lige var fordi butikken er en dyrehandel ;-))

Det er den slags små hændelser der bryder hverdagen og giver en et lille smil på læben resten af dagen..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mærkelige forespørgsler i butik
  • #1   5. maj 2011 Åh, vi får virkelig nogle underlige forespørgsler her på kontoret.

Her er et lille udpluk:

"Må jeg tage internettet med hjem bagefter?"
    "Hvordan tager jeg et skærmprint, når jeg ikke har et kamera?"
    "Hvad er forskellen på en herre- og en dame-gine?"

Vi har en hel tavle vi skriver dem op på efterhånden smiley

• #2   5. maj 2011 karina : Hehe :o)

Meen... Jeg ved godt man ikke bruger et kamera til at tage et skærmprint... Men hvordan gør man så ??

• #3   5. maj 2011 Trykker på Print Screen smiley Den sidder lieg til højre for "f-tasterne" på et alm. tastatur smiley

• #4   5. maj 2011 Areh... snedigt :o)

• #5   5. maj 2011 Jeg har en del der spørger om vej...
    -Eks. til bowlingcenteret, der ligger lige over for...

• #6   5. maj 2011 Jeg arbejder på en Burger King og må høre på mange mærkelige ting smiley

F.eks. spørger folk ofte efter en hotdog smiley
    Og så skal de altid have en McChicken, en BigMac og pommes frites sauce - så må de altså gå over på den anden side til McDonalds smiley

Det dummeste/sjoveste jeg har hørt var en, der kom ind og spurgte om vi solgte mad smiley Tjah det kommer selvf an på hvordan man definerer mad og fastfood smiley

• #7   5. maj 2011 arbejder i en Fakta, og har gennem tiden fået en del underlige spørgsmål:
    - "har i fodre kasser til fisk"
    - "Sælger i mad, altså fast food?"
    - "hvorfor har i ikke nogen havedams fisk?"
    - "kan jeg få mine vare pakket og leveret til min adresse?"
    - "kan man afhente sine pakker, og betale girokort ved jer?"
    Så ofte bare og tænker, "hvad, seriøst, kan de virkelig mere det?" og ja, kunderne mener det i ramme alvor.. *LOL*

• #8   5. maj 2011 Jeg har arbejdet i Build-A-Bear og der er der op til flere gange mødre der er kommet hen med en bamsesko og spurgt om vi havde den et nummer større til deres barn.
    Det samme med bamsetøjet. "Hvad str. svarer det til i børnestørrelser" - "Jamen, det er til bamser, så det er onesize" - "Kan man ikke bruge det til børn så?" - "Øhm, nej".

Nu arbejder jeg i Stadium og der kom en kunde hen til mig med en sko, viste mig den og spurgte meget seriøst: "Sig mig engang, kan man GÅ i denne sko?". "Jaae, altså man kan jo gå i alle sko...?" smiley

• #9   5. maj 2011 He he he.... Kunder er bare den bedste underholdning ;o))

• #10   5. maj 2011 Jean - Det <i>er</i> altså også svært. Bamser kan snildt passe str 52-54 i babytøj, men omvendt gæder det ikke. Det er svært at forstå ;o)

• #11   5. maj 2011 Kunder er den bedste underholdning EVER....

Nu kommer der lige nogle guldkorn frem fra min tid i Build-A-Bear. HAHAHAHAHA!

"Hej... Jeg skal have en DILDO-bear". (Mand i 40'erne)
    "Så Mathias, så skal du bare give damen bamsen så sætter hun dens numse op på røret og sprøjter en masse af det hvide ind i den". (En far til sin søn)
    "Kan du ikke lave den så stiv at den kan stå af sig selv..?" (Mand sagt om en hundebamse der havde fået lidt slatne ben).

Kommentér på:
Mærkelige forespørgsler i butik

Annonce