{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
634 visninger | Oprettet:

Er jeg helt galt på den? {{forumTopicSubject}}

Historien er, at jeg ikke har set en stor del af min familie i næsten 10 år, fordi jeg egentlig ikke har følt mig tilpas sammen med dem, fordi de har meget travlt med hvor fantastiske de er og hvor dårlige min gren af familien er. Men nu blev vi inviteret til min kusines konfirmation og først ville jeg ikke, men min kæreste fik mig overtalt både så vi kunne støtte min far og fordi familie er vigtigt. Så vi takkede ja for flere uger siden.
Nu ringede min svigermor lige og inviterede os til hendes fødselsdag samme dag. Og min kæreste siger bare ja, for hans mors fødselsdag er da vigtigere end min kusines konfirmation. Så nu må jeg tage alene afsted OG forklare hvorfor min kæreste ikke kommer alligevel. Min kæreste synes jeg er helt ude i hampen, at jeg ikke bare synes det er peachy! Er jeg det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er jeg helt galt på den?
  • #1   5. maj 2011 Når det var din kæreste, der pressede på for at du skulle til konfirmation... Burde han sgu tage med alligevel ;o)

  • #2   5. maj 2011 Hvad mener du med "peachy"? :o) Hverken min kæreste eller jeg fatter det.. *GG*

    Nå men, jeg var selv blevet noget mopset hvis min kæreste havde lavet sådanne et nummer! Selvfølgelig må han da tage med, når det nu er ham der ville afsted til at starte med og fik dig overtalt.


  • #3   5. maj 2011 Peachy= herligt.


  • #5   5. maj 2011 Det værste er, at invitationen kun gjaldt mig, da de jo sådan set ikke ved noget om mig, så min far ringede til dem og spurgte om min kæreste måtte komme med, og selvfølgelig måtte han det. Nu skal min far så ringe igen og sige at han ikke kan alligevel

  • #6   5. maj 2011 Nu er jeg så rimelig hidsig, men hvis det var min kæreste, der lavede sådan et nummer, var det endt med en MEGET lang og muligvis højlydt diskussion med det udfald, at han meldte afbud til sin mors fødselsdag og tog med...

    Jeg synes virkelig, det er råddent af ham at presse dig til noget, som du måske ikke har så meget lyst til, og så selv springe fra...


  • #7   5. maj 2011 Jeg var ikke bare blevet småmopset men stiktosset smiley

    Nu ved jeg ikke om din svigermors fødselsdag er rund, hvis den er det, kan jeg godt forstå, hvis han rigtig gerne vil med. Min mor plejer nu altid at tjekke om jeg kan en given dag, før hun inviterer "resten"


  • #9   5. maj 2011 Julie
    Det behøver din far ikke. HG har talt, kæresten skal md til konfirmation smiley


  • #10   5. maj 2011 Fødselsdagen er ikke rund og er "bare" grillhygge i haven med den nærmeste familie.

    Antihero: nope han har aldrig mødt dem. Jeg har heller ikke set konfirmanden siden hun lige var startet i børnehave. Jeg ville da også meget hellere til fødselsdag, men kan simpelthen ikke få mig til at melde afbud også


  • #12   5. maj 2011 Julie - Ja så lærte vi da noget nyt idag...! ;o)
    Jeg synes du skal stampe hårdt i gulvet og forklare ham, at dét kan han simpelthen ikke bilde sig ind.
    Når det ikke engang er en rund eller stor fødselsdag, er han da komplet latterlig at brænde dig af!!


  • #13   5. maj 2011 Oftes ligger der en kuvertpris på nogle hunderede kroner til en konfirmation, så jeg tror hvis I ikke skal blive rygende uvenner med den side af familien burde din kæreste tage med, når nu han er inviteret på den måde.....

    Kan godt forstå han gerne vil med sin sin mors fødselsdag, men hvis ikke det er rund dag betyder det vel ikke så meget som en konfirmation man nu er inviteret til først. Jeg var blevet stik tosset, hvis min mand/kæreste meldte af EFTER man egentlig havde meldt til. Det synes jeg ikke man kan af resekt overfor dem der holder en stor fest....

    Det kan jo også tænkes din kusine glæder sig til at se jer, når i nu ikke har så meget sammen???


  • #14   5. maj 2011 Hvornår og hvordan foregår den konfirmation? Er sådan noget ikke tit til frokost og hvis man er der lidt af pligt, kan man godt gå forholdsvis tidligt? Måske kunne i nå hen og hygge med svigerfamilien til gløderne på grillen og et snobrød bagefter

  • #15   5. maj 2011 Vi er inviteret til klokken 13 og klokken 16 hos svigermor, som bor over en time fra konfirmationen. Men jo vi kan jo sagtens tage afsted senere på aftenen/dagen lige hvornår det nu passer. Kan bare ikke få mig til at gå klokken 14 og synes egentlig også at det er bedre at kæresten helt bliver væk end går midt i det hele

  • #16   5. maj 2011 Julie
    Jeg mente heller ikke, han skulle gå midt i det hele men at i sammen kunne tage til svigermor efter konfirmationen.


  • #17   5. maj 2011 Marianne: i know, det er bare den model kæresten foreslår...

  • #18   5. maj 2011 Jeg synes dælme han er fej ! Ivørigt takker man ja til den invitation man får først ! Herhjemme havde den dælme ikke gået !

  • #19   5. maj 2011 Julie
    Ok, ja det kan han godt glemme, det holder jo heller ikke.Det kunne man måske gøre, hvis hans mors fødselsdag var rund og konfirmationen var hos nogle, man kendte rigtig godt.

    Kan han slet ikke se, det virker lidt tosset? I det mindste når nu han ikke engang var inviteret i første omgang og i selv har spurgt om han måtte komme. Jeg tror faktisk, jeg ville bede ham om selv at ringe og forklare sig og melde afbud og ikke overlade det til dig eller din far, hvis ikke han tager med.


  • #20   5. maj 2011 Nøj jeg var flippet skråt hvis det var min mand der lavede sådan et nummer.

    Hvis han har sagt han gerne vil med til konfirmation, og endda overtalt dig, så skal han s.. til konfirmation. Så må han sige nej til sin mor.



  • #21   5. maj 2011 Jeg var blevet stiktosset hvis det var min mand. Ikke nok med at i fik invitationen til konf først, så skal han ligefrem overtale dig til at tage med og når du så siger ja så springer han fra. Nøj jeg var blevet tosset!

  • #22   5. maj 2011 Hmm..nu ved jeg ikke hvem, eller hvordan din svigermor er, men havde det været min tidl. svigermor som havde inviteret til uformel fødselsdag, havde jeg ganske enkelt ringet til hende og sagt at hendes søn har glemt i allerede har takket ja, til en konfirmation, --at i begge meget gerne vil til barbeque i baghaven og om der måske kunne være en mulighed for at flytte datoen?





Kommentér på:
Er jeg helt galt på den?

Annonce