{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
913 visninger | Oprettet:

Anne S
Anne S
Tilmeldt:
11. dec 2005
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 19 Svar: 148

En tråd jeg læste. {{forumTopicSubject}}

Goddag HG

Jeg sad og læste en tråd der blev lavet i går, hvor en middelaldrene dame spurgte om råd ang. køb af en Amerikansk Staffordshire Terrier.
Selvom der faktisk var en herinde der kendte denne dame gennem noget familie, så blev der ved med at komme hentydninger til om det nu var en fake der havde oprettet sig herinde.
Grunden til den hårde reaktion fra nogen herinde, er måske at damer på den alder ikke normalt anskaffer sig den slags hund, eller hvad?
Damen har tilsyneladenede et eller andet handicap, og det vælger hun at fortælle, og hold da op nogen reaktioner hun fik på den bekostning.
Jeg er selv en dame oppe i alderen, og jeg må sige at jeg er rystet over jeres måde at give råd og vejledning på.
Herude hvor jeg bor, et boligkompleks, er der mange tvivlsomme folk der render rundt med disse populære hunderacer, og selvom de er fuldt mobile, så gør det dem ikke til bedre hundeejere, men derimod bor der en ca. 40 årig mand herude, som har siddet i kørestol de sidste 10 år, og ved sin side har han en Amerikansk Bulldog, og det er nok den meste velopdragne hund jeg i mit lange liv har mødt, rigtig mange mobile hundeejere kunne lære noget om hundeopdragelse af ham.
Så et handicap er ikke nødvedigvis ligemed ingen aktiv hund.
Men jeg håber at Gurli, som trådens opretter hedder, finder gode råd, eller kunne bruge nogle af dem hun fik først i tråden, inden de grimme mistanker begyndte at få taget hos nogle brugere herinde.

Mvh. Anne


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En tråd jeg læste.
Kommentér på:
En tråd jeg læste.

Annonce