{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
691 visninger | Oprettet:

Spise inden træning {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Nu har jeg tabt 6kg ved kostomlægning på 3 uger.
Og nu skal jeg så igang med at træne.

Men jeg tænker....
Hvad skal man spise inden man træner??

Normalt spiser jeg 2 stk frugt fordi jeg generelt ikke spiser de helt store mængder til morgen.
Men der er bare ikke meget energi i et æble og en banan.

En ven foreslog mig at spise havregryn, men jeg har aldrig kunne lide det skidt.
Så er der nogen af jer herinde der har en god ide til hvad man kunne forkæle kroppen med, inden man igen straffer den??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spise inden træning
  • #1   9. maj 2011 Jeg vil foreslå at du holder dig til din frugt og så evt. også spiser et par stykker knækbrød el. lign. Havregryn ligger alt for tungt i maven til at man kan træne på det. Spis noget let, eller vent et par timer med at træne hvis du har spist noget der ligger lidt tungere.. Og husk at drikke et stort glas vand sammen med det du spiser, så mætter det bedre og din væskebalance er i top til træning smiley

• #2   9. maj 2011 Jeg spiser en skive rugbrød med leverpostej eller cheesy yoghurt med vanilje med lidt grov müsli på, hvis jeg skal træne om morgenen, og hvis det er om eftermiddagen, så er det bare lidt frugt og så direkte hjem og spise aftensmad

• #3   9. maj 2011 Jeg ville drikke noget proteindrik , for jeg har det ligesom dig , jeg er ikke den store spisere og slet ikke om morgenen

• #4   9. maj 2011 Musli og yoghurt lyder ikke dumt smiley

Kan man godt spise rugbrød? burde man så ikke komme noget kød pålæg på for at få lidt protein ?

Jeg har ikke lige råd til protein drik, og kan godt lide tanken om at jeg får noget ordentligt ned som maven kan arbejde med.

• #5   9. maj 2011 Jeg gider heller ikke det der proteinfis. Jeg tror mere på en varieret kost frem for det der tilskud- som MANGE forøvrigt slet ikke kan finde ud af at bruge.

En skive brød med magert pålæg er helt fint. Nu ved jeg ikke, hvordan din kostomlægning er, men det virker for mig smiley Jeg har fin energi til en times hård træning og er ikke ved at dø af sult, når jeg kommer hjem. Dog sørger jeg for at spise noget frugt eller et hovedmåltid, så jeg ikke går sukkerkold og kaster mig i sukkerfælden.

• #6   9. maj 2011 smoohie smiley

• #7   9. maj 2011 jeg har ikke en desideret kostplan jeg følger, jeg er bare obs på kalorier. og så tænker jeg over hvilke mængder jeg spiser

• #8   9. maj 2011 Så er dit vægttab godt nok imponerende smiley Husk, at du højst sandsynligt ikke kan se på vægten, at du begynder at træne, da du nu bygger på din krop i stedet for at kun smide.

• #9   9. maj 2011 ja det er jeg obs på smiley

jeg fik også at vide at jeg skulle købe et målebånd fordi tabet ikke altid kan ses på vægten, men på figuren

• #10   9. maj 2011 Præcis. Jeg har været i gang siden september, holdt en del pauser, men er nu kommet i gang igen med træning hver anden dag. Vægten har ikke rykket sig synderligt, men jeg kan se det over alt på min krop. Især mine arme er blevet strammet op og med letmarkerede muskler. Baderingen er der stadig, men mavemusklerne bliver nemmere og nemmere at mærke- så det giver bare endnu mere lyst til at træne.

Kommentér på:
Spise inden træning

Annonce