32.832 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Uopfordret ansøgning til supermarkeder. Uopfordret ansøgning til supermarkeder.

Hejsa :o)
- Jeg står her og mangler et fuldtidsjob, og det vil jeg gerne have skal være i et supermarked. Sådan noget som Bilka, Føtex, Fakta, Netto, Super Brugsen, Kvickly osv.

Jeg har simpelthen et værre bøvl med den ansøgning (Søger uopfordrede ansøgninger) Hvilken overskrift kan jeg evt. skrive?
Jeg vil gerne arbejde bag kassen, rydde på hylder og alt det der. Hvad hedder sådan en stilling helt præcist?

Jeg er over 18 år forresten ;o)

Nogle der har nogle gode skabeloner eller idéer til hvordan jeg laver en god ansøgning? Jeg er åbenbart ikke kreativ nok ;o) Hehe..

- På forhånd mange tak!

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• reparation vaskemaskine 500 kr.
  • Reperation af vaskemaskine 1.136 kr.
  • græsslåmaskine 600 kr.
  • Reparation af tørretumbler 1.000 kr.
  • Stoppe timerfunktion i stikkontakt 500 kr.
  • Bygge et paxskab med to låger, hænge monteret lys og reol på væg 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uopfordret ansøgning til supermarkeder.
  • #1   9. maj 2011 Hvis du vil være i føtex, skal overskriften hedde salgsassistent hvis du vil fylde på hylder, hvis du vil sidde i kassen skal overskriften hedde kasseassistent:) har selv siddet med ansøgninger i føtex smiley

• #2   9. maj 2011 og huuuusk at ligge billed med til føtex det går de meget op i=)

• #3   9. maj 2011 I Føtex skal du ikke selv skrive smiley
    Der er et skema på hjemmesiden der skal udfyldes smiley

• #4   9. maj 2011 mener at de fleste af de steder du nævner, har en standart ansøgning, du kan hente i informationen og udfylde - også selv om det er uopfordret

• #5   9. maj 2011 De der man kan hente som standardansøgninger de bliver ikke rigtig set nøje på hvis man er fuldtidssøgende så er det bedst man skriver en selv:)

• #6   9. maj 2011 Jean H: Det kommer vist meget an på, hvor man søger . Jeg ved , at nogen steder er der ikke tid til at læse en selvskrevet ansøgning, men deres eget skema læses meget hurtigt ..

• #7   9. maj 2011 Husk at billede skal være pænt og vellignende. Ikke noget byen-billede

• #8   9. maj 2011 Katrine.... ok jeg har bare tit oplevet at supermarkeder de smider dem i nederste bunke .

• #10   9. maj 2011 Densetsu: man henter ikke i informationen mere, det hentes på nettet og sendes vist også derinde fra smiley

• #11   9. maj 2011 Jean H: Okay .. Jeg ved bare, at vi altid siger folk skal udfylde et af de skemaer smiley Fordi det er meget nemmere for den der skal tage sig af sagen, ligemeget hvilken afdeling det er .
    Men det kan da godt være, der desværre er nogen, der ikke vil kigge på de skemaer, de selv laver, det er jo bare dumt smiley

• #12   9. maj 2011 På bilkas hjemmeside er der et skema som man skal udfylde, og vedhæfte sit cv og ansøgning med også og så sende den via deres hjemmeside :o)

• #13   9. maj 2011 Nu har jeg skrevet følgende:

"Frisk, ung pige søger fuldtidsarbejde som kasseassistent"

Det er med stor interesse at jeg henvender mig til jer angående en eventuel ledig stilling som kasseassistent.

^ Er det okay, eller hvad synes i? :o) Hvad kan jeg skrive efterfølgende?

• #14   9. maj 2011 Navnet på stillingen tror jeg kommer meget an på hvor man arbejder.
    For der hvor jeg er uddannet, er det kun os der er uddannet salgsassistenter, som er bliver kaldt salgsassistenter.

Hvis du søger i Aldi, vil jeg lige sige med det samme at du skal passe på dit mentale helbred, de behandler deres medarbejder som svin.

Jeg har ikke en skabelon da de ansøger jeg har skrevet bliver tilpasset hver enkelt butik´s koncept, og efter at have været i aldi, vil jeg ikke længere søge i lavprofil butikker.

• #15   9. maj 2011 Synes det lyder okay Rikke.

I næste afsnit ville jeg beskrive hvad det er der motivere mig til at søge en stilling som dem.

Derefter hvad jeg kan tilbyde dem.

• #16   9. maj 2011 mange tak heidi :o)
    uha.. det er straks det svære. hvad kan man evt. skrive hvorfor man lige præcis søger (eks. bilka)?

Hvad jeg kan tilbyde dem? Er det at jeg er en stabil medarbejder, fleksibel, smilende og udadvendt eller? ;o)

• #17   9. maj 2011 og og og.. Hvor meget anbefales det at sådan en ansøgning fylder? En eller to A4 sider? ;o)

• #18   9. maj 2011 Selve ansøgningen må ikke fylde mere end en A4 side, og man skal passe på med at skrive for meget, da de fleste arbejdsgivere bruger under 20 sek pr ansøgning.

Det tager lang tid at lave en god ansøgning, jeg kan sagtens bruge en hel dag på at sende 4-5 ansøgninger.
    Har du en mail rikke? så kan jeg prøve at sende dig en af mine de gamle, til inspiration.
    Send i pb hvis det er.

• #19   9. maj 2011 kun en side... evt side to er til dit CV

• #20   9. maj 2011 Ja et cv ved siden af. Mit cv fylder dog 3 sider ;O) Men så kan man også læse hvad jeg har prøvet og ikke prøvet i de få jobs jeg har haft.

Kommentér på:
Uopfordret ansøgning til supermarkeder.

Annonce